Bekymret!

smurfemamma91

Flørter med forumet
I dag når jeg sto opp og gikk på do for å tisse, så rant det gammelt blod. Det var ikke friskt, og det gjorde ikke vondt, og det gjør ikke vondt nå heller. Det er ikke mye brunlig utflod, eller hva det nå enn er, men nok til at jeg flyr a skaftet a bekymring! Er nok ikke noe farlig, det er jo ganske normalt, men en blir jo engstelig av det uansett..

Forrige svangerskap som endte i SA, startet det med rosa uflod, og gikk over til frisk blod, før det brakte løs med mye blod, koagulert, og voldtsomme magesmerter.

Håper det er bare noen rifter, eller sprukne blodårer etter sex, som er grunnen til denne brunlige utfloden. Skal til lege på torsdag, så da får vi se hva han sier.

Har du noen erfaringer med dette? Hvordan gikk det?

Åh så ekkelt :-( Jeg har opplevd en SA og det var med frisk blod og murringer og etterhvert smerter, så får håpe dette er noe annet.

Klem fra meg

Ja, har også det.. Det føles ut som det ikke er SA denne gangen, men man vet jo ikke. Håper det går over. Kom litt friskt blod, men det er veeldig lite, og det har nesten gitt seg nå. Sist gang, så ble det bare mer og mer.
Skal som sagt til legen på torsdag, så får vi se hva han sier.
Håper spiren klamrer seg fast!!

Jeg har også en sa og skjønner godt du er bekymret. Men litt blod så tidlig er ikke sikkert betyr så mye. Håper det går bra for deg denne gangen :)

Skjønner du er bekymret :( Blod er ikke vår beste venn under svangerskapet.. men i og med at blodet er mørkt og "gammelt", vil jeg tro det bare er gammelt mens blod som har samlet seg opp? Håper legen har et bedre svar, og at huleboeren forblir i magen :)

*titter innom fra november*

Når det er brunt og slimete (?) så skal du ta det helt med ro.
Jeg hadde bittelitt lyserosa blod, så kom det brun, slimete nesten en halv dag.
Ringte legevakten siden jeg var kjemperedd, og hun mente det var ikke noe å bekymre seg for når det var blod-slim.
Det var sikkert noen irriterte slimhinner.

Og hun må ha hatt redd, for det er en sprell levende liten spire i kulemagen min =)

Lykke til uansett! =)

Jmd skrev:
*titter innom fra november*

Når det er brunt og slimete (?) så skal du ta det helt med ro.
Jeg hadde bittelitt lyserosa blod, så kom det brun, slimete nesten en halv dag.
Ringte legevakten siden jeg var kjemperedd, og hun mente det var ikke noe å bekymre seg for når det var blod-slim.
Det var sikkert noen irriterte slimhinner.

Og hun må ha hatt redd, for det er en sprell levende liten spire i kulemagen min =)

Lykke til uansett! =)

Nja, her er legevakten ute på tynn is. Det er nok mer for å roe folk ned at de sier slikt fremfor hva som faktisk er fakta. Sannheten er at man kan miste et foster på mange ulike måter, og at det kan oppleves forskjellig fra gang til gang. Noen begynner med brun spotting, andre med frisk blod. Noen får smerter, noen merker ingenting. Noen får slim, andre ikke. Dessverre får man ikke gjort annet enn å vente å se hvordan det gikk med fosteret. 

Nitta:
Nei, det er ikke sikkert det. Takk for det, det håper jeg også! :)

EnOgEnBle4:

Det er bra sikkert at det ikke er. Snakk om at så "lite" skal kunne frike ut folk ut a en annen verden! Hehe.
Ja, jeg trur det må være det. Det kom jo litt lysere, rødt også, men nå så er det ingenting igjen. Så håper det var det, og at det ikke kommer mere! :)

Jmd:
Så hyggelig av deg å titte innom! :)
Ja, for det var litt slim også faktisk. Er nesten sånn som du hadde det. Nå har det gitt seg, og det er jo positivt! :)  Det kan godt hende at det har kommer i forbindelse med sex eller noe.
Koselig å høre det! :)  Gleder meg veldig til å få kulemage Ü
Takk for det! :)

Ylva 82:
Det er sant det, varierer jo veldig fra svangerskap til svangerskap og kvinne til kvinne. Her har det heldigvis stoppet opp, og jeg håper det fortsetter sånn! :)

Jeg skrev at denne såkalte blødning var stoppet opp, men i går natt når jeg la meg, da kom det litt friskt blod, det var ikke mye, og det var kun den dråpen. I dag har det ikke kommet noe, litt lyselyse brun utflod på papiret, men det er såvidt det er. Kanskje dette er helt normal spotting, som jeg har lest litt om på nettet?
Noen av dere som har opplevd noe liknende? Eller har opplevd spotting?

Jeg har blødd litt i mine svangerskap også. Bare litt og uten særlige smerter. Det er, ifølge legen helt normalt. Da jeg hadde sa var det voldsomme smerter og store mengder blod med en gang.

Ja, var mye blod og gørr + store smerter når jeg gikk gjennom SA'en min i februar.. Nå er det ikke noen form for smerte at all, og blødningen er vel det man kaller spotting.. Håper det gir seg snart, blir jo helt tussete av dette!

Får håpe torsdagen kommer fort så du kan få sjekket det. Ikke morro å gå å være nærvøs. Selv skal jeg på ul igjen i morgen. Føler meg ikke det spøtt gravid nå så blir spennende å se.Er du langt på vei?

Jeg mistet i uke fem forrige gang og det startet med litt brunlig utflod, så gammelt blod og dagen etter kom det friskt blod. Var ikke like mye som ved en mens og var ikke vondt, men det var visst likevel en SA. Skulle ønske vi hadde en sånn minikikkert som vi bare kunne følge med på lille inni magen og se til en hver tid at alt var bra :)

Masse lykke til og skal sende deg gooode vibber ;) Dette går nok bra og vi håper og satser sterkest på det ;)

Ja, det håper jeg også.. Skulle nesten ønske jeg skulle dit i mårra, men må nok ha eksamen! Nei, det er ikke mye moro. Tenker jo det verste med en gang. 
Skal høre om jeg får tidlig ul pga. tidligere SA, bare for å sjekke hva den blødningen kommer av.. Nå er jeg 5+3.. Så ikke veldig langt. Enn du?

Sist gang mistet jeg 8+5, og har ikke lyst til å gjennomgå det en gang til. Nå er det blitt blod da, men ikke mye.. Krysser alt jeg eier og har for at det går bra!
Haha, ja, sånn kikkert hadde vært kjekt ;)

Tusen takk for det! Ü Og lykke til i mårra på UL :D

Jeg spotter også. Fikk beskjed om at det var "normalt" og betyr ikke nødvendigvis at en sa er rett rundt hjørnet. Selv om jeg har en dårlig følelse.  

Jeg har ingen planer om å forlate januar-klubben :)

Lykke til på torsdag. Håper du får svar og at det var en helt uskyldig blødning.

Ja, har lest litt, kremt, veldig mye på nettet for å finne litt svar. Og ut fra det jeg har skjønt så er det veldig vanlig. Håper ikke det er det. Har en blanda følelse, men håper så inderlig at spiren holder seg på plass. Har heller ikke planer om å forlate januarklubben! :)
Tusen takk for det. Ja, håper jeg også.
Har man krav på å få målt hcg-nivået, om man ber om det? Kunne kanskje vært kjekt åå se om det stiger, hadde blitt litt mer letta!

Føler sånn med deg!!

Vet hvordan man desperat leter rundt på nettet etter tegn til at det er normalt...umulig å si og umulig å gjøre noe til eller fra uansett så bare å stole på skjebnen og håpe den er nådig mot deg. Bare idag igjen så får du svar....

Stakkars deg, skjønner at du er bekymra. Men er ikke sikkert det er noe farlig heller. Hadde blødning selv i mitt første svangerskap, og det gikk helt fint :) Masse lykke til hos legen!!

*klem*

Jeg blødde også litt med nr 2, men ut kom en sprell levende jente! Skjønner du er bekymret, men det beste er å slappe av. Det er jo dessverre slik at dersom det går galt er det ikke noe vi kan gjøre fra eller til.håper virkelig du får gode nyheter imorgen!!! Masse lykke til, skal krysse fingrer og tær for deg!!!!:)

Tusen takk alle sammen! :)
Dere som har blødd, var det mye? Unnskyld for at jeg spør mye, men.. Ja, er liksom så mange spørsmål som svirrer! Det er sant, man råder ikke over kroppen. Det får gå naturens gang, godt eller vondt.
Håper denna dagen går fort. endelig ferdig med eksamen for denne uka, så nå blir'e sofaen fram tell legen i mårra!

Back
Topp