Bekymret

Glapia.

Gift med forumet
Skjønner virkelig ikke hvorfor jeg skal være så himla bekymret denne gangen e´her!! 
But anyway... IAM!! Jeg er nesten sikker på at det ikke er noe der lenger, er så merkelig. Jeg har INGEN symptomer, føler meg IKKE gravid. (utenom veldig trøtthet)... 
Sist gang var jeg ekstremt kvalm, kastet opp hver dag tom. mnd 5, hadde trøtthet, og virkelig ømme bryster.. 

Er det flere? Jeg VET at alle svangerskap ikke er like... men er bare så himla bekymra. Skal til legen på tirsdag, og håper på henvisning til tidlig UL, så jeg kan se hjertet.

Jeg som alltid er så rolig... ikke gøy!

Hei og hopp. Hadde det akkurat slik du sier for 2 dager siden. Var egentlig helt fantastisk å slippe den kvalmen, men neida på lørdag kom alt snikende. Hver glad så lenge det varer slik:0). Det går nok kjempe fint.
Lykke til på tirsdag.
Klem

Biggy skrev:
Hei og hopp. Hadde det akkurat slik du sier for 2 dager siden. Var egentlig helt fantastisk å slippe den kvalmen, men neida på lørdag kom alt snikende. Hver glad så lenge det varer slik:0). Det går nok kjempe fint.
Lykke til på tirsdag.
Klem

Takk for det Biggy, hvor mange uker er du da?...
Er bare så stressende og ekkelt å være så bekymret!!

Legen regnet ut at jeg er rundt 6 uker på vei..
Lang vei igjen:0). 

Biggy skrev:
Legen regnet ut at jeg er rundt 6 uker på vei..
Lang vei igjen:0). 

Ja, men da er jeg litt lengere... mens termin min er 9+2.
Så syntes det er rart jeg ikke er kvalm! 

Eller noooen andre symptomer..
Med MA, da merker man vel ikke at det er noe galt?

Det beste du gjør dersom du er bekymret så gå til fastlegen å få en UL. Alt er nok bra med lille bamsemumsen skal du se. Vi blir alltid ekstra urolig når ting ikke er slik som de var ved forrige svangerskap. 

Hei vennen

Det er sikkert ingenting å uroe seg for.
Ingen svangerskap er like:)

Jeg var ikke så veldig kvalm med første mann, med lillemor var jeg litt kvalm, men denne gangen er jeg sykmeldt pga kvalmen..... :(

Klem

Ikke noe gøy å være bekymret! Jeg var livredd siden jeg ikke har hatt særlig med symptomer selv bortsett fra trøtthet (i dag kom riktignok kvalmen), brystene er ikke i nærheten av ømme engang.
Men, uansett hvor jeg leser, så står det at å ha ingen symptomer er like normalt som å ha mange :)
Prøv å ikke ta sorgene på forskudd :)

(fikk beskjed av legen om at jeg var ca 8 uker på vei forrige onsdag, har bare ikke giddet å ikke oppdatere det i tickeren ennå)

Jeg har vært nærmest symptomfri i en uke nå og jeg merker at jeg får litt noia av det. De fem første dagene av min symptonfrie periode var jeg hysterisk, men de siste dagene har de kommet forsiktig tilbake. Har hørt at det er helt normalt å miste symptomer av og til, dette er ikke farlig og egentlig bør vi vel bare være glad for at vi ikke ligger å spyr:S Lettere sagt enn gjort da... -,-

Hei du! Skjønner godt at du er bekymret i og med at det er så annerledes fra sist. Det eneste rådet jeg kan gi deg er å kontakte fastlege for UL, noe du allerede har gjort :) Er ikke gøy å gå sånn og lure.. har opplevd den bekymringen jeg også, og jeg googlet meg nesten ihjel uten at det hjalp det grann:)

tirsdag er snart her... du har gjort det riktige, prøve å tenke positivt. Du er nok en som slipper unna med kvalmen denne gang;-) Dette går bra.!!

Som de andre sier er det nok bare at du ikke er kvalm denne gangen her, men forklar for legen at du er veldig bekymret så får du kanskje en henvisning til tidlig ul =)

Jeg har ingen symptomer jeg heller, og hadde det på samme måten i forrige svangerskap også, så jeg er ikke bekymra.
Alt er nok bare fint med spiren skal du se ;)

Back
Topp