Bekymret

blomst3

Blir kjent med forumet
Off, sitter å psyker meg selv ned med masse rare tanker... Er 10+3 uker nå, men er så redd at det ikke skal være liv der inne :( De fleste vett at jeg er gravid nå, så jeg håååååper og ber om at alt er bra inni der!!!!! Men tenk om det ikke er liv? Blir helt sprø av alle tankene.........sukk............

Det er ganske normalt å føle litt sånn innimellom, gjør det selv også.
Når du har kommet så langt som 10+3 er det veldig stor sjanse for at alt går bra
Skal du på tidlig ul? Hvis du har mulighet, kan du jo bestille en time til det. Da senker du kanskje skuldrene litt? De private har ikke så lang ventetid heller.
Men, uansett, alt er helt sikkert bra med spira.

*klem*

Tanken slår meg også. Har bestilt ul til fredag for å se at alt er i orden, gjorde det allerede for 4 uker siden. Men hvis jeg ser at det er liv i neste uke, i tillegg til at man er så langt nå, så kommer det nok mer positive tanker fremover :)

Takk for svar:) Var på tidelig UL i uke 6, men da fikk jeg jo ikke høre hjerte banke eller noe, så var liksom så som så.. Vurderer sterkt å bestille en time på mandag, å håpe jeg får fortest mulig.. Men her koster det 900 kr for en privat UL, men det er jo verdt det da! Tror jeg hadde senket skuldrene litt viss jeg hadde fått vist at alt er bra med spira......

Godt å høre det ikke bare er meg som har slike tanker..

Back
Topp