BEKYMRET!

M*

Forumet er livet
VIP
Den siste tiden har det dukket opp flere kuler på sønnen min (2,5år) sin hals. De er kulerunde, bevegelige. Minst fire stykker. Nå har det plutselig dukket opp en akkurat i overgangen mellom nakken og hodet også. Den kjennes ut som en skikkelig donaldkul, den sitter fast, men den gjør ikke vondt og er ikke rød e.l.

I morgen skal jeg ringe legen å kreve og få en hastetime. Jeg er så bekymret at jeg er kvalm!

Noen som kan komme med noen trøstende ord, eller gode råd. Noen som har vært borti dette før?

Hilsen superbekymra mamma

Kan ikke være hovende kjertler da?
Har han vært syk, feber, forskjølet osv?
Er nok ikke noe alvorlig får vi håpe:)

Han har vært i topp form den siste tiden. Egentlig det siste året, med unntak av en runde med omgangsyken..

Forhåpentligvis og mest sannsynlig er det ikke noe alvorlig, men jeg klarer ikke å unngå og bekymre meg for det. Blir faktisk kvalm når jeg tenker på det!

Hovne kjertler, lymfeknuter eller fettkuler. Det kan være så mangt. Men det er nok ufarlig. Det pleier gjerne det. (heldigvis)

Lykke til i morgen!

Kan være hovne lymfekjertler, man må ikke være syk for å få det. Men om kulene ikke er bevegelige så hadde jeg dratt til legen i morgen. Sannsynligvis ikke noe farlig, det er jo sjeldent det med de små, men man kan aldri være for sikker:-)

Back
Topp