Bekymret

Perna

Glad i forumet
UFF UFF, jeg er så bekymret. Jeg var på UL på onsdag, og da fant hun fostersekk og embryo. Hun målte embryoet til 2 mm, og sa at embryoet var rundt 4 uker.  Men det var ikke noe hjerteslag, kunne ikke finne noe heller. 

Hun mente kanskje det var for tidlig enda, og sa det var mer normalt å kunne se dette når embryoet er i uke 5-6. Så jeg skal tilbake 21 Juni, men jeg synes det er så lenge å vente emoticon

Angrer på at jeg gikk på UL så tidlig, men jeg viste ikke hvor langt jeg var på vei. Og gjør forsovet fortsatt ikke det.  

Dere andre som har vært på ultralyd, har dere sett hjerteslå?

Skjønner at du er bekymret, men det er jo veldig tidlig.. Krysser fingrene for at embryoet fortsetter å vokse og at alt er normalt. Jeg skal på ul 25.mai og synes DET nesten er uutholdelig lenge å vente. Har mye vondt i mage og rygg så jeg må innom legen igjen idag. Lykke til videre!

Det er jo egentlig utrolig at du så noe som helst ved 4 uker!

Sist gang fikk jeg store smerter av en cyste som sprakk i uke 5, de tok ul over flere dager for de mistenkte exu. Jeg så en liten skygge som vokste til en prikk.

Det er ingen grunn til bekymring, det er lenge til 21 juni men da er du ca 8 uker og vil se en liten bønne med loffer! :-D

Hei!

Jeg var på UL igår da var jeg 4+6, eneste vi så da var en svart prikk(en liten hule).. så skal inn igjen om 2 uker da er jeg ca 7 uker på vei.Gyno snakket ikke om det var noe galt, men at det var for tidlig til å se noe emoticon

Back
Topp