bekymret!!!!!

MummiMamma86

Forelsket i forumet
Jeg er inni en fase der jeg er veldig bekymret over om alt er ok. Er snart 14 uker på vei, og har ennå ikke fått bekreftet at d er noe liv der inni. Tror kanskje jeg har kjent litt bevegelse, men vet jo ikke....og jeg har ikke fått ultralyd og jordmortime før jeg er 19 uker på vei....så får jo ikke vite noe før den tid....ahr!! syns det er så lenge til....er det noen andre som tenker som meg?? og føle noe lignende???

Eg og tenker litt som deg for tida, har heller ikkje fått høyrt hjerta eller vore på UL. Men prøver å slappe av og tenke på andre ting, for det går jo som oftast bra. I tillegg så har eg hatt ganske sterke symptom med kvalme og oppkast, men det begynner å avta no, så er sikkert derfor eg tenker litt ekstra på det. Og sjøl om det høyres ut som at "alle" har vore på UL eller høyrt hjerta så er det nok fleire av oss. Eg skal på ordinær UL heilt i slutten av veke 17.

Off, ikke noe gøy å bekymre seg..
Jeg er på den andre siden veldig rolog- kanskje litt for rolig..
Håper du hører hjertet på en legekontroll før ultralyd.. Kanskje du hadde klart å slappe litt mer av da?

Eg trur det er veldig vanleg å føla det sånn. Eg har heller ikkje kjent noko teikn til liv, men har jo vore gjennom dette to gongar før utan tidleg ultralyd eller andre måtar å høyre hjartelyd på. Stort sett er alt berre bra. Og kanskje kjenner du bevegelsar om ikkje lenge? Det er jo den aller beste måten å kjenna at alt er bra på [:)]

Huff, skjønner hva du mener, men det er helt normalt og være bekymret. Og alt er i den skjønneste orden[:)] Jeg vet at mange ikke anbefaler angelsounden siden det kan skape enda mer bekymring. Men vet at det klarer å roe meg når jeg blir usikker[:)] Håper uansett at den verste bekymringen går over[:)]

Jeg vet det er noen helsestasjoner hvor du bare kan komme innom/ringe på forhånd og høre om jordmor kan finne hjertelyden- så du slipper gå å engste deg frem til kontrollen...

Ja, vurderer å kontakte helsestasjonen kun for å vere sikker =) Det er nok berre meg som er litt hysterisk...men når ein først begynner å tenke på det, så forsvinner liksom ikkje den tanken med d første....akk akk =) Har faktsik angelsound, men er ikkje sikker på om d er meg sjøl eg hører, eller babyen....når eg kjenner på min puls, så slår den likt som d eg hører....så den har eg lagt litt vekk....blei igrunnen berre ende meir frustrert...hehe....men er godt å høyra at d er fleire som har d litt sånn =P

Kjenner meg igjen, kjære. Og jeg har hatt 2 ul som viste liv. Så jaah... Men går jo litt opp og ned. Noen ganger er man bekymret, andre ganger rolig=). Ta kontakt med lege eller helsestasjon hvis du er bekymret;). Alltid deilig å kunne høre eller se!

Jeg har vært på 4 ul, og er fortsatt like bekymret... Tok til og med gr tester fram til uke 10!!!! Men de er jo like sterke enda hehe... Så jeg roer meg ned bare ved å se en pos test oxo hehe... Og jeg har merka de siste dagene at jeg ikke skal bruke dopleren min hver dag:S For jeg vet ikke hva jeg finner der enda... Om det er baby eller meg selv jeg hører...

Men kontakt jm eller legen din du <3

I dag fann eg hjertelyden [:)] For en fantastisk følelse....og denne gang var eg ikkje i tvil på at det var babyen eg hørte =)=)=)=)=)=)=) Det var godt!! Så nå kan eg senke skuldrene, puste ut og bare glede meg til ultralyden =D

ORIGINAL: tokleiv

I dag fann eg hjertelyden [:)] For en fantastisk følelse....og denne gang var eg ikkje i tvil på at det var babyen eg hørte =)=)=)=)=)=)=) Det var godt!! Så nå kan eg senke skuldrene, puste ut og bare glede meg til ultralyden =D

Så deilig! Da kan du slappe litt av;) Nå vet du jo at det er liv der<3

Back
Topp