Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Livva81
Kan du ikke gå til legen din å "syte" litt så gir hun/han deg sikkert en henvisning til tilig UL[:)]
Det e ikke bra å gå og bekymre sæ før mye heller vettu[:)]
ORIGINAL: *oppsideisi*
ORIGINAL: Livva81
Kan du ikke gå til legen din å "syte" litt så gir hun/han deg sikkert en henvisning til tilig UL[:)]
Det e ikke bra å gå og bekymre sæ før mye heller vettu[:)]
Haha...syns jeg ser det, med den vimsete og klønete legen jeg har så tror jeg heller att jeg bare bestiller selv....[:D] og driter i samboeren min for han mener på att det er bortkastede penger å betale 600kr for en tidlig UL [:D] men syns faktisk det er verdt pengene vis jeg får se nurket og vet at alt er bra
ORIGINAL: Knottet2
jeg betalte 1050 kr igår for ul og det var virkelig verdt pengene! [:D] kjempe glad jeg gjorde det!
ang sliten og plager, jeg er sykemeldt i 2 uker pga kvalme og ryggproblemer.. skal jobbe igjen neste uke og virkelig gruer meg, idag har jeg vært ute i 3 timer, og ligger nå på sofaen og har skikkelig vondt i bekkenet!!! [:(]
Så hør på kroppen din, du har jo en familie du skal være frisk for og![;)]
jeg betalte 1050 kr igår for ul og det var virkelig verdt pengene! [:D] kjempe glad jeg gjorde det!
ang sliten og plager, jeg er sykemeldt i 2 uker pga kvalme og ryggproblemer.. skal jobbe igjen neste uke og virkelig gruer meg, idag har jeg vært ute i 3 timer, og ligger nå på sofaen og har skikkelig vondt i bekkenet!!! [:(]
det er sant..har bare 1 uke igjen da så har jeg ferie i 3 uker, så vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det med den sykemeldingen...
her oppe koster UL på Mr klinikken 600kr vis en ikke har rekvisisjon fra lege...
det er sant..har bare 1 uke igjen da så har jeg ferie i 3 uker, så vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det med den sykemeldingen...
her oppe koster UL på Mr klinikken 600kr vis en ikke har rekvisisjon fra lege...
jeg har 1 uke jobb neste uke og så 4 uker ferie [:)] så tenkte å se hvordan det går da.. blir jo en rolig uke siden alle barna er dratt på ferie omtrent..
600 kr, da hadde jeg bestilt 2 hehe [;)]
ORIGINAL: nyskjerrig
Mr klinikken tar ikke ultralyd før etter uke 12 og helst bare 3D ultralyd (har spurt selv...) du kan snakke med Medi3 nede i sentrum hvor de tar 615 for en time. Men du bør ringe snarest siden de har litt lang ventetid. Ellers kan du ringe til gynekolog Ipsen som ikke ligger på langt fra moa (trur det er det han heter...) Det var de MR klinikken anbefalte meg.