*bekymret*

Kiwi86

Elsker forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
huff, lurer seriøst på om jeg skal bestille meg UL time jeg altså på MR klinikken, kanskje dumt å teit spørsmål, men ser legene noe i det hele tatt da? er 7+1 i dag... er litt redd for att ting ikke er som det skal...

Er du 7+1 så vil de kunne se noe ja[:)]

men hvordan kan en merke selv att en har mistet vis en ikke blør elelr aborterer?

Kan du ikke gå til legen din å "syte" litt så gir hun/han deg sikkert en henvisning til tilig UL[:)]
Det e ikke bra å gå og bekymre sæ før mye heller vettu[:)]

ORIGINAL: Livva81

Kan du ikke gå til legen din å "syte" litt så gir hun/han deg sikkert en henvisning til tilig UL[:)]

Haha...syns jeg ser det, med den vimsete og klønete legen jeg har så tror jeg heller att jeg bare bestiller selv....[:D] og driter i samboeren min for han mener på att det er bortkastede penger å betale 600kr for en tidlig UL [:D] men syns faktisk det er verdt pengene vis jeg får se nurket og vet at alt er bra

Bestill deg en time du[:)]

kommer deet opp på helsekortet mitt da?

ORIGINAL: *oppsideisi*

Haha...syns jeg ser det, med den vimsete og klønete legen jeg har så tror jeg heller att jeg bare bestiller selv....[:D] og driter i samboeren min for han mener på att det er bortkastede penger å betale 600kr for en tidlig UL [:D] men syns faktisk det er verdt pengene vis jeg får se nurket og vet at alt er bra

Hihi vest legen din e så vimsat så trur æ at æ også hadde drette i det og bestilt sjøl[:D]
Så hiv dæ rund å bestill du[:)]

men kommer det opp på helsekortet mitt eller?

huff, lurer på å ringe til legen sånn jeg får sykemelding også for er helt gåen om dagen, blir kjempe sliten og tom for energi når jeg er på jobb i 7,5 timer pr dag, å så kommer jeg hjem å da er det full rulle her med mine egne...vis jeg skal greie dette svangerskapet her så tror jeg seriøst jeg må gjøre noe med det, for greier ikke dette her jeg...

jeg betalte 1050 kr igår for ul og det var virkelig verdt pengene! [:D] kjempe glad jeg gjorde det!

ang sliten og plager, jeg er sykemeldt i 2 uker pga kvalme og ryggproblemer.. skal jobbe igjen neste uke og virkelig gruer meg, idag har jeg vært ute i 3 timer, og ligger nå på sofaen og har skikkelig vondt i bekkenet!!! [:(]
Så hør på kroppen din, du har jo en familie du skal være frisk for og![;)]

ORIGINAL: Knottet2

jeg betalte 1050 kr igår for ul og det var virkelig verdt pengene! [:D] kjempe glad jeg gjorde det!

ang sliten og plager, jeg er sykemeldt i 2 uker pga kvalme og ryggproblemer.. skal jobbe igjen neste uke og virkelig gruer meg, idag har jeg vært ute i 3 timer, og ligger nå på sofaen og har skikkelig vondt i bekkenet!!! [:(]

det er sant..har bare 1 uke igjen da så har jeg ferie i 3 uker, så vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det med den sykemeldingen...
her oppe koster UL på Mr klinikken 600kr vis en ikke har rekvisisjon fra lege...

det er sant..har bare 1 uke igjen da så har jeg ferie i 3 uker, så vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det med den sykemeldingen...
her oppe koster UL på Mr klinikken 600kr vis en ikke har rekvisisjon fra lege...

jeg har 1 uke jobb neste uke og så 4 uker ferie [:)] så tenkte å se hvordan det går da.. blir jo en rolig uke siden alle barna er dratt på ferie omtrent..

600 kr, da hadde jeg bestilt 2 hehe [;)]

jeg har 1 uke jobb neste uke og så 4 uker ferie [:)] så tenkte å se hvordan det går da.. blir jo en rolig uke siden alle barna er dratt på ferie omtrent..

600 kr, da hadde jeg bestilt 2 hehe [;)]

Hehe...er det innvendig de tar da så tidlig?

jobber du også i barnehage eller? jeg får vel bare bite tenna sammen å så får jeg se hva som skjer...*kjenner kvalmen komme sigende*.... [:'(] uansett så går det vel en uke eller noe før jeg får UL likevel om jeg ringer å bestiller nå tenker jeg...

Utrulig for en pris forskjell det e på UL da....

Utrulig for en pris forskjell det e på UL da....

Det er sant....

Mr klinikken tar ikke ultralyd før etter uke 12 og helst bare 3D ultralyd (har spurt selv...) du kan snakke med Medi3 nede i sentrum hvor de tar 615 for en time. Men du bør ringe snarest siden de har litt lang ventetid. Ellers kan du ringe til gynekolog Ipsen som ikke ligger på langt fra moa (trur det er det han heter...) Det var de MR klinikken anbefalte meg.

ORIGINAL: nyskjerrig

Mr klinikken tar ikke ultralyd før etter uke 12 og helst bare 3D ultralyd (har spurt selv...) du kan snakke med Medi3 nede i sentrum hvor de tar 615 for en time. Men du bør ringe snarest siden de har litt lang ventetid. Ellers kan du ringe til gynekolog Ipsen som ikke ligger på langt fra moa (trur det er det han heter...) Det var de MR klinikken anbefalte meg.

ok..har du vært hos han Ipsen? vet han ligger på daaeskogen der hvor legen min er...

har ikke vært hos noen av de siden vi fikk noen uventede utgifter [&:] Men skal snart bestille meg legetime i Molde (siden jeg skal flytte dit snart...) å håpe at jeg snart får me ultime hos henne siden jeg egentlig ikke har peiling hvor langt jeg er på vei.

Back
Topp