Bekymret....

Epleskrott

Forumet er livet
VIP
Oktoberskatter 2014
Føler meg ikke gravid lenger!!! Det er skikkelig ekkelt... Ikke engang puppene er ømme mer....[&:]

Uff, så ekkelt. Men symptomer kommer jo og går litt. Kanskje du kan dra til legen å få målt hcg eller tatt en UL?

ORIGINAL: Kristine79

Uff, så ekkelt. Men symptomer kommer jo og går litt. Kanskje du kan dra til legen å få målt hcg eller tatt en UL?

bedre og sjekke en og gå og bekymre deg!

Akkurat sånn har jeg det i dag og, men vet at de kommer og går ;)

Vi får bare smøre oss med tålmodighet og ønske kvalmen velkommen tilbake :)

Sån hadde jeg det også en periode.. NYT DET. For kvalmen kommer igjen og da skulle du ønske at du ikke haddde symptomene! he he ... Alltid lurt å ta en ekstra test, jeg tok 3 tester. [:)] [;)]

skal til legen på fredag til 1. kontroll så får vente til da... og bare håpe at symptomene kommer snikende på igjen!![;)]

betryggende å høre at de kommer og går litt hos andre også!!

Symptomene kommer og går, i alle fall for meg [:)] Har du fått time for første kontroll? Det begynner jo å nærme seg tiden for det, du kan jo evt. be om å få komme inn litt tidligere dersom du er bekymret? [:)]

ORIGINAL: madlen

Sån hadde jeg det også en periode.. NYT DET. For kvalmen kommer igjen og da skulle du ønske at du ikke haddde symptomene! he he ... Alltid lurt å ta en ekstra test, jeg tok 3 tester. [:)] [;)]

har tatt 4 el 5 jeg også..[8D] men et par uker siden sist!

Skjønner at det er lett å bekymre seg. Og i hvertfall når vi er så kort på vei. Du kan kanskje ta en telefon til legen og høre hva de sier? Eller kanskje ta en test med sånn ukeindikator i? Jeg kjenner INGEN symptomer enda så føler meg så absolutt ikke gravid[8D] Så jeg ønsker vel også at symptomene skal komme, men vet jeg vil angre på det når de kommer[8D][:D]

tok min siste med ukeindikator 1.mai - helga... den viste da 3+ så vet liksom ikke om det er noe vits...[;)]

Hadde masse symptomer i går da... men er så vant til å ha de hele tiden at jeg kjenner jeg savner dem masse! hehe...

ORIGINAL: Kristine79

Back
Topp