Bekymret uten egebtlig grunn :(

Lillemor.89

Betatt av forumet
Sommerfuglene <3
Et lite hjertesukk fra meg her jeg sitter i sofaen.. Klarer ikke helt å kvitte meg med en indre uro jeg har hatt siden i går morges... har bare en følelse av at alt ikke er som det skal. Kvalmen er vekke, men der er vel naturlig at det går over framover? Har fortsatt ømme bryster og er trøtt, men er likevel bekymret. Hva gjør jeg? :(

Kvalmen har roet seg hos meg, før var den konstant ILLE , nå er det værst om jeg ikke spiser hver 2-3 time. har ømme bryster og trøtthet. Etter hva jeg har sett er det ikke bare oss. Tror det er vanlig at det går i litt bølger.

Skal på ny ul på tirsdag - heldigvis.

Hadde det akkurat likt da jeg bikka 10 uker. Og helt naturlig med både bekymring og bedring av form tror jeg da

Beklager at jeg ikke har svart, men har ikke orket å være her inne siden jeg var så bekymret... Har helt ærlig vært overbevist om MA. Toppet seg i dag, og gråt og gråt før jeg skulle gå inn på jobb. Bestemte meg for å kjøre ned på helsestasjonen for å bare spørre om de hadde tid til å lytte etter fosterlyd. Jordmoren som jeg skal gå til var heldigvis ledig og var helt utrolig forstårelsesfull. Hun sa hun skulle prøve å finne hjertelyden med doppleren, men at hun kanskje måtte lete en stund. I det hun satt doppleren ned på magen hørte vi det lille bankende hjertet. Lå å hylgråt på benken, haha. Var en helt utrolig følelse ja :) Godt å vite at jeg ikke nødvendigvis kan stole på magefølelsen til neste gang jeg friker ut :)

Så herlig :) Kjempebra med at du stakk innom, godt å få bekreftelse når man går med negative tanker :)

Så bra at jordmor tok deg seriøst da :) deilig å få en bekreftelse!

Back
Topp