Siriusa
Forelsket i forumet
Jeg er egentlig veldig bekymret for lillebroren min, å vet egentlig ikke hvorfor jeg skriver dette på et åpent forum. Jeg søker vel gode råd og synspunkter. Han er 17år, å havnet i "litt feil" miljø. Jeg var selv i et dårlig partymiljø enstund, men kom meg unna. Anabole steroider vet jeg han har begynt med, å de fleste han henger med er gammlere og røyker alt annet enn vanlig røyk[&:][:'(] Han er virkelig verdens beste lillebror, og verdens beste onkel for min datter. Men han bryr seg katta om framtida, han er konstant urolig i kroppen ( ble sjekka for ADHD når han var liten, men det slo ikke ut ) å han sliter litt med sinne sitt. Både mamma og pappa har vært verdens beste foreldre for oss , men jeg synes de har tatt endel feil valg de siste åra, som har gått innpå broren min en god del. Nå prøver de hardt for å få han på "rett spor", men det er lettere sagt enn gjort. Huff, jeg er så bekymret jeg. Idag kom han attpåtil plutselig kjørende hos meg, ( hadde tatt bilen til farmor og farfar uten at de viste det selvfølgelig ) å selv om han får konsekvenser får gale ting han gjør, ser det ut til å hjelpe lite. Han gjør det han vil når han vil hvor han vil, uansett konsekvenser. ( Jeg må legge til at han er IKKE SLEM på noen måter ) Han er snill som få, å forguder de han er glad i.
godt å blåse litt ut. [:)]
godt å blåse litt ut. [:)]