Snartmortiltre
Andre møte med forumet
Jeg er gravid med mitt 3. barn, og igår gikk slimproppen (uke 35+1)... Det begynte etter jeg danset litt (forsiktig - trodde jeg, og senere hadde sex...) Noen timer etter hadde jeg så vondt at jeg ikke fikk sove, måtte opp og gå, og fant en ok sitte/liggestilling i ammeatolen som står klar i stuen! Etter 14 timer med vonde kynnere eller maserier gikk slimproppen, i sin helhet så det ut som!! Maserier fortsatte i et døgn til, men ble noe lettere, så fikk sove andre natt! Har masse nedpress og sterke menslignende smerter inni mellom, særøig ved bevegelse/aktivitet, ellers masse "harde" kynnere med nedpress følelse...!
Jeg er redd fødaelen kan lett komme i gang, og jeg er rett og slett ikke klar enda, og redd babyen ikke er klar får ikke sove nå da jeg føler det er så mye jeg ikke har fått ordnet... Kom litt brått på denne gangen, og er i tillegg bekymret for å føde alt for tidlig... Babyen kan gjerne vente på seg en uke eller to synes jeg....
Noen råd, tanker eller erfaringer??
Jeg er redd fødaelen kan lett komme i gang, og jeg er rett og slett ikke klar enda, og redd babyen ikke er klar får ikke sove nå da jeg føler det er så mye jeg ikke har fått ordnet... Kom litt brått på denne gangen, og er i tillegg bekymret for å føde alt for tidlig... Babyen kan gjerne vente på seg en uke eller to synes jeg....
Noen råd, tanker eller erfaringer??