Bekymret over ferieturen til Bulgaria...

øyensten

Flørter med forumet
Jeg og typen har gledet oss lenge over ferieturen våres, så fant vi ut at jeg var gravid.
Jeg har gledet meg, heilt frem til idag..
Vi skal bo på et flott hotell i 14 dager, og her kommer bekymringene mine inn..
Jeg er så og si sulten hele tiden, og inne på hotell rommet er mini kjøleskapet det nærmeste vi kommer til egent kjøkken..
Så da må eg stole på mat som andre tilbereder til hvert måltider. 
emoticon
Jeg er nok litt hysterisk, men jeg liker helt å tilberede maten selv, spesielt nå. Jeg stoler på resturant middager her i Norge, men er bekymret for min lille spire i utlandet.. HJELP!! Skulle ønske jeg kunne glede meg til å reise igjen.emoticon

Går sikkert bra om dere er litt kritisk til hvor dere kjøper mat....

Behøver jo ikke akkurat sette dere på små fortauskafeer og sånn....

Men jeg skjønner at du er litt skeptisk...

Det går også an å ha med knekkebrød og hermetikkpålegg da, om du liker det :)

- Sørg for å få kjøttet GODT stekt
- Ikke spis is fra sånn bod
- Vær forsiktig med salaten, siden den er sikkert vasket i vannet fra springen, å det skal man helst ikke drikke :)

Jeg kom hjem fra bulgaria nå for et par uker siden.. Jeg var gravid da jeg dro, men visste det ikke.. Håper ikke jeg fikk i meg noen bakterier :S Var nemlig ikke forsiktig..
Kanskje du kan kjøpe noe yoghurt og litt sånn annet på en kiosk sånn at du har noe å knaske på til du får tak i mat :)

Jeg kom hjem fra Bulgaria nå på mandag. Visste at jeg er gravid når vi dro, men har ikke bekymret meg noe særlig over det. Og det har gått helt fint. Holdt meg unna salater å sånn, men ellers har jeg spist som vanlig. Jeg er også sulten hele tiden og hadde ikke med meg no hjemmefra. Men etter en uke synes jeg all maten smakte det samme. Så det var godt å komme hjem til knekkebrød med brunost....... :) Det går nok så fint skal du se. God tur! :)

Jeg har vært 2 ganger i Bulgaria, aldri blitt dårlig av maten. Men ikke spis salat, rått kjøtt, skalldyr, eller svelg noe vann God tur, nyt det!!

Bare vær forsiktig og ta dine forholdsregler så går det kjempefint! Bestill brus uten isbiter! :) God ferie!

Back
Topp