Bekymret! Oppkast magesyre og friskt blod.

Therese W

Gift med forumet
Beklager den ekle beskrivelsen. Har ikke fått i meg noe mat enda på grunn av kvalmen. I stad kastet jeg opp en god del magesyre. I magesyren var det en god del friskt blod. Det har jeg aldri opplevd før. Grunn til å være bekymret?
Prøvde ringe legekontoret men de var stengt.

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13

Jeg har spydd magesyre så og si hverdag fra uke 5, er nå uke 12+2 og aldri opplevd blod "/
har nå spydd konstant i et døgn bare magesyre, så jeg ville helt klart ringt legevakta!
God bedring :)

Du må ringe legevakten! Lykke til!

Sannsynligvis er det bare et sprengt blodkar i spiserøret et sted, det tar på å kaste opp! Var det mye blod? Og verker du? Om det bekymrer deg mye kan du høre med legen, men sannsynligvis er der helt ufarlig. Hilsen sykepleier ;)

Sannsynligvis er det bare et sprengt blodkar i spiserøret et sted, det tar på å kaste opp! Var det mye blod? Og verker du? Om det bekymrer deg mye kan du høre med legen, men sannsynligvis er der helt ufarlig. Hilsen sykepleier ;)

Tusen takk. Ble veldig beroliget av denne meldingen. Tenker nok også at det må være noe slikt. Prøvd å ringe legevakt og lege uten å komme gjennom noe sted. Alle rundt meg ble så bekymret og det smittet litt over på meg. Men går fint nå. Håper på null blod i morgen :)) takk for beroligende svar!

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13

magesyra er strek.. og hvis du har kastet opp mye så kan det jo "etse".. aldri opplevd det selv. ring legevakta! go bedring! oppdater oss da! <3

Man skal ALLTID ta kontakt med lege dersom man spyr blod! Uavhengig av hva personer på et forum sier. Håper du tar kontakt med legen idag, det kan potensielt være veldig farlig, og det kan være helt ufarlig, men det skal alltid sjekkes av lege.

Back
Topp