Bekymret og stresset deluxe

Lykketrollet90

Betatt av forumet
♡Julekulene 2021♡
Trenger bare å få tømt tankene litt.. Var på TUL nr 2 i dag, og hadde forventet å enten få se hjerteslag eller få beskjed om MA (har ikke hatt blødninger hittil). På TUL nr1 for 3 uker siden mente legen at det var for tidlig å se noe, så hun ville ha meg inn igjen i dag for å se utvikling. På ultralyden i dag sier hun at gestasjonssekken har utviklet seg mye siden sist, men at hun kun så fosteranlegget. Ifht siste mens, burde jeg være 8+0 i dag, men legen trodde at jeg ikke kunne være mer enn uke 5.. Ny kontroll om 10 dager.. Blir så ufattelig stresset av usikkerheten, og kan ikke forstå 3 ukers differansen.. Noen andre som har opplevd lignende?

Det høres ut som du er kortere enn du tror, mange som gjør grove feilberegninger og bekymrer seg uten grunn. Tenk på det postive så langt!

1. Du er gravid
2. Legen har sett fostersekken OG fosteranlegget.
3. Ingen blødning

Det KAN gå bra. Og ja; jeg har opplevd noe lignende :)

Ingen erfaring, men sender deg mange lykkeønskninger ❤ Som nevnt over ville jeg ringt fastlegen for hcg, der gjorde jeg i "venteuka" mi bare for å gjøre noe og forberede meg på det som kom ❤

Ingen erfaring, men sender deg mange lykkeønskninger ❤ Som nevnt over ville jeg ringt fastlegen for hcg, der gjorde jeg i "venteuka" mi bare for å gjøre noe og forberede meg på det som kom ❤

Takk for svar ❤️ Var hos fastlegen, men hun ville ikke måle hcg, ville bare ha ny kontroll om 10 dager :)

Det høres ut som du er kortere enn du tror, mange som gjør grove feilberegninger og bekymrer seg uten grunn. Tenk på det postive så langt!

1. Du er gravid
2. Legen har sett fostersekken OG fosteranlegget.
3. Ingen blødning

Det KAN gå bra. Og ja; jeg har opplevd noe lignende :)

Takk, denne trengte jeg ❤️ ❤️ Håper i det lengste ❤️

Back
Topp