Bekymret nå...

tingeling1

Forumet er livet
Jeg har helt siden 4.uke vært plaget av kvalme, men i går kveld forsvant den helt og har ennå ikke dukket opp. I natt våknet jeg av stikkende smerter helt nederst i magen, og nå er jeg kjemperedd for at det skal være noe galt med barnet.... Har ikke blødd noe, og det gjorde ikke vondt så lenge, men jeg blir bekymret når jeg plutselig ikke er kvalm lenger...

stikkninger nederst i magen kan være at livmora utvider seg.Ikke noe farlig.Ang. kvalmen så trenger man ikke være det for å være gravid,jeg er nesten ikke kvalm,litt til å fra bare.Så lenge du ikke blør er nok alt i skjønneste orden[;)]Men er du veldig bekymra kan du alltids ringe legen din.Lykke til,klem fra Laila.

Det er mange som blir kvitt kvalmen rundt uke 8 og 9. I følge tickeren din er jo du der nå. Bare heldig som slipper kvalme. Skulle ønske det var meg. Sist gang forsvant det plutselig hos meg også, men husker ikke hvilken uke det var.

Ta det med ro! Jeg var dårlig i 5 uker, og plutselig en dag var det borte. Det var som å knipse med lillefingeren altså!!!
Da var jeg i uke 10. Jeg ble også bekymret, men det er ingenting å uroe seg for. Jeg var selv og hørte hjertelyden på den lille på fredag, og alt var bare bra. Legen sa at han hadde hatt mange pasienter som hadde opplevd det smme, og som var veldig urolige. Så det er tydeligvis veldig vanlig. Vær glad formen er bedre du!!!

Back
Topp