Bekymret mor

lalita

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Trodde da aldri jeg kunne bekymre meg så mye for noenting. Men her sitter jeg, er det ikke det ene, så er det det andre. Takk gud for forum! (klageforum)

Men akk ja, jeg tror/er redd for at lillemor er syk.. :(

Hun har aldri gulpet, og det som kom istad kan umulig ha vært gulp.
Det var to timer siden hu hadde spist,og så bare kom det en FLOM av oppkast, kl 5.
Det luktet direkte spy, og det var store mengder!

Det gikk gjennom genseren min, toppen min, buksa mi, klærne hennes, teppet rundt henne, og ammeputa. Alt ble søkkfullt av spy.

Etter dette har hun og hatt to eksplosive bæsjebleier. Også våte bleier, så tror ikke hun er dehydrert.

Endelig har hun sovnet etter å ha vært urolig og utrøstelig siden.
Dakar lillemor!

Uff, stakkers lille :( Tror du hun har feber? Gulp lukter riktignok surt og ekkelt, men har aldri opplevd at det har luktet spy - så det høres ut for meg som hun har spydd. Du kan jo kontakte barneavdelingen og høre hva de sier.

Uff, stakkers lille :( Tror du hun har feber? Gulp lukter riktignok surt og ekkelt, men har aldri opplevd at det har luktet spy - så det høres ut for meg som hun har spydd. Du kan jo kontakte barneavdelingen og høre hva de sier.
Ikke noe feber, men sliter med å roe seg. Kan hende det alltid har vært sånn men innbiller meg også at fontanellaen har sunket litt.

Jeg hadde også ringt, for sikkerthetsskyld :-) håper hun blir frisk igjen snart!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Trodde da aldri jeg kunne bekymre meg så mye for noenting. Men her sitter jeg, er det ikke det ene, så er det det andre. Takk gud for forum! (klageforum)

Det var to timer siden hu hadde spist,og så bare kom det en FLOM av oppkast, kl 5.

Det gikk gjennom genseren min, toppen min, buksa mi, klærne hennes, teppet rundt henne, og ammeputa. Alt ble søkkfullt av spy.

Etter dette har hun og hatt to eksplosive bæsjebleier. Også våte bleier, så tror ikke hun er dehydrert.

Dakar lillemor!

Jeg ville ringt legevakt. Her er det de som viderefører til barneavd hvertfall. Var nemlig akkurat dette som skjedde meg for en stund siden. Poden spydde som søren og hadde mange tisse og bæsjebleier. Han var dehydrert og hadde gått ned i vekt, så vi måtte være på sykehuset til det snudde seg.

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Dakar lillemor!
Stakkars! Forferdelig å se den lille syk kan eg tenke meg. De har ikke en barne poliklinikk der du bor som du bare kan droppe innom ? Eller ta en akutt time hos fastlegen ? Masse god bedring

Synes hun er bedre idag. Etter at hun først fikk roet seg inatt og sovnet gikk det bedre.
Fontanellaen hadde sunket for nå er den vanlig. Men hu har spist godt inatt og nå sover hun.
Hun virket veldig sliten igår stakkar.

Takk for svar. :)

Back
Topp