Bekymret mor. Igjen.

lalita

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Tre mndskontroll idag.
Lille har gått ned i vekt så har streng beskjed om å amme annenhver time i 48 timer så veie igjen. Ååå jeg vil (!!) fullamme.

Trist :( først for mye melk hvor hun gikk opp 500gr i uka og så stopp :(

Huff så dumt. Bare å brette opp armene og amme litt ekstra nå så øker nok mengden igjen ;) lykke til :)

Æsj...Det ammekonseptet er jo så genialt egentlig, bare så altfor skjørt! You go!!

Jeg heier på deg! Jeg fikk akkurat samme oppskriften, men da med pumping innimellom om hun ikke ville ha annenhver time. Jordmor sa at jeg ikke skulle bry meg om det ikke kom noe i pumpa. Det var bare bra for da sendte man signaler til kroppen om å produsere mer siden det ble tomt. Etter to dager var produksjonen virkelig økt - så dette ordner seg tror jeg virkelig!

Men vil også bare si at konklusjonen for oss ble at det ble mme etter hvert, men av helt andre årsaker. Det tok litt tid før jeg ikke følte meg trist, men nå er jeg ikke det lenger. Så jeg håper du kan tenke at du kommer til å klare å øke produksjon og fullamme, og hvis ikke så er du fortsatt god mor!

Takk takk for motivasjon :)
Foreløpig drukket/spist (hva skal man kalle det) som en helt i dag så hun vil jo tydelig ha mat. Men har jo gått maks 3 timer mellom siste uka så det er så rart at hun ikke har gått opp.

Heier på oss jeg og. Må og skal klare det :)

Huff..vet hvordan du har det! Eller her så ble det kraftig brystbetennelse (abscess) som måtte opereres. Fullammer nå på ene brystet. Veier hver uke. Og jeg er så bekymret hele tiden for den vekten. Ene uken har hun gått opp masse (opp til 240 gram) og en annen uke bare 60 gram. Blir sliten psykisk..men vil så gjerne fullamme,selv om jeg bare bruker ene brystet. Har enormt med melk, er derfor problemene oppstod i første omgang! Lykke til og en godklem sendes fra meg :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så bra. Lillemor her har også lagt på seg litt lite :p kjenner jeg blir sååå stressa av dette nå! Men hun ligger heldigvis helt på gjennomsnittet, synes tidvis helsesøstrene gir oss unødvendige bekymringer

Så bra. Lillemor her har også lagt på seg litt lite :p kjenner jeg blir sååå stressa av dette nå! Men hun ligger heldigvis helt på gjennomsnittet, synes tidvis helsesøstrene gir oss unødvendige bekymringer
Ja, er enig i det. Følte meg så stressa og bekymra, nervøs - hele pakka rett og slett. Så prata jeg med ammehjelpen som fikk vektinfo og alt som var, som mente jeg ikke hadde noe å bekymre meg for, fordi alle babyer kan stagnere littegrann uten at det har noe å si.
Meeen, stress påvirker amming, det merket jeg. Så prøv å sett deg og slapp av, så får nok lille i seg det hun trenger . :)

Back
Topp