Bekymret - lite liv?

Brennlotto

Gift med forumet
Mailykke 2018
Vårspirene 2021
16+1

Hei damer!

Har i en uke kjent daglig liv. Mest på kvelden. I forgårs kjente jeg seks spark på rad, det er det meste hittil. Etter det har jeg ikke kjent noen ting :( hadde ingen spark i går, og ikke kjent noe enda i dag. Vet det er tidlig på dagen ift når jeg har brukt å kjent liv, men jeg tenker mye på det. Er det noe å bekymre seg for? Eller er det vanlig? Vet at mange ikke kjenner liv så tidlig en gang.

Når du er så kort på vei så vilbabyen ha massr plass til å bevege seg på og kan derfor sparke i morkaka! Om du er veldig bekymret så kan føden finne hjertelyden for deg!

Husker fra forrige gang at man ikke skulle bekymre seg for det før senere, da det såpass tidlig kan komme ganske uregelmessig :-)

Takk for svar, damer! Jeg tenker likt som dere, men trengte visst å høre det fra noen andre :)

Sniker fra desember.

Det er ingening å bekymre seg for så tidlig :) Babyen er ikke så stor enda og har madde plass. Det er vel ikke før uke 24 man skal kjenne daglig liv. Som du sier så er det helt vanlig å ikke ha kjent liv for første gang engang så tidlig. Jeg kjente ikke liv før uke 21 og det gikk enda mange uker før det ble regelmessig.

Ingen grunn til bekymring! Babyen har masse tumleplass og ligger sikkert i en krok og sparker uten at du merker det. :)

Jeg har tvillinger i magen, og kjenner ytterst lite med liv [emoji85] trodde jeg ville kjenne mye mer nå med to enn når jeg gikk med en! Da kjente jeg spark i uke 12 allerede og gode kraftige i uke femten! Når er jeg 16+5, og kjenner kanskje av og til på kvelden veldig veldig svakt! Men vet at en ligger veldig langt bak, og en litt lengre framme og den som ligger fremme har morkaka på fremme!

Har det sånn jeg og, vi er omtrent like langt. Av og til kjenner jeg mye liv, av og til ingenting.

Jeg hadde uansett ringt føden o. Jeg var bekymret.

Godt å se at dere betrygger hverandre:)

Er du veldig bekymret så ville jeg kontaktet føden for en betryggelse, men greit å huske på at den lille har god plass enda :)

Back
Topp