Bekymret - ikke bekymret

Nordaførr

Forelsket i forumet
Vårspirene 2021
Er det flere som veksler mellom å være bekymret til å neste timen tenke positivt? Mine følelser og tanker svinger fra dag til dag og i dag er en dag hvor alt bekymrer meg. Der føles så lenge å vente til uke 12. Skulle ønske man kunne få en bekreftelse hver dag på at ting er i orden ❤️
 
Er det flere som veksler mellom å være bekymret til å neste timen tenke positivt? Mine følelser og tanker svinger fra dag til dag og i dag er en dag hvor alt bekymrer meg. Der føles så lenge å vente til uke 12. Skulle ønske man kunne få en bekreftelse hver dag på at ting er i orden ❤️
I feel you! I går var eg super bekymra, grein som eg aldri har gjort før :hilarious: Men idag er eg super positiv, kjenner mykje murringar og stikk. Så ja, eg trur dette er heilt vanleg!
Skal du ikkje ha tidleg ul?
 
I feel you! I går var eg super bekymra, grein som eg aldri har gjort før :hilarious: Men idag er eg super positiv, kjenner mykje murringar og stikk. Så ja, eg trur dette er heilt vanleg!
Skal du ikkje ha tidleg ul?

Snakka med privat jordmor i går og de ville ikke ta ultralyd før om to uker, da er jeg 7+5. Hun begrunnet det med at det kunne være vanskelig å få sett noe før det. Skulle ønske jeg kunne gå UL allerede nå :)
 
Er sånn jeg også, veksler mellom å være sjukt bekymra, og å tro at dette faktisk skal gå bra. Tenker å bestille meg time til tidlig ultralyd om noen uker, hvis alt er som det skal til den tid:).. Før da må bare tålmodigheten få smurt seg.. Hatt to vellykkede svangerskap før, så bør ikke være noen grunn til at det skal gå galt nå - men igjen, hører om mange andre som er uheldige alikevel, så har aldri noen garanti. Tenker fort litt sånn at "hvorfor skal jeg være så heldig å få det til 3 av 3 ganger" liksom:(.. Menmen, håper det beste:happy:
 
Yess! Galskapen har sett seg. Om eg er heldig skal den vare til april :smiley-ashamed004 Synst den psykiske delen er verst, gje meg heller spying kvar dag mot å få sleppe denne evige angsten om at det skal gå galt, det er noko galt med barnet, osv. Blir såklart litt betre utover, når ein kjenner liv kvar dag og ser at magen veks. Men slutta aldri heilt før ungen er ute..
 
Helt likens! Syns også det psykiske er verst.
 
Uff, ja! I dag har jeg mistet helt troa :( Er så redd for ny MA. Har opplevd så mange og kroppen gir deg ingen signaler på at det har stoppet opp. Disse ukene er ren tortur. Gleder meg til jeg kan glede meg!
 
Uff, ja! I dag har jeg mistet helt troa :( Er så redd for ny MA. Har opplevd så mange og kroppen gir deg ingen signaler på at det har stoppet opp. Disse ukene er ren tortur. Gleder meg til jeg kan glede meg!

Vi må prøve å beholde troa og motet, og krysse fingrene for at alt går bra ❤️
 
Samme her!
Snur på femøringen!
Ene øyeblikket ser jeg for meg hvordan det blir med barn.! I andre øyeblikket tenker jeg at det kan gå galt når som helst :arghh::headphone::hungover::rolleyes:
 
Jaa, men mest bekymra :nailbiting: Spotter hele tiden, og tror liksom det skal begynne å fossblø når som helst. Så leser jeg at blødninger er helt normalt, så går det greit en stund.
 
Jeg har vært veldig bekymra også ! hadde blødning i uke 3, tok ul for en uke siden. alt går bra:Heartbigred.
 
Sykt bekymra i dag. Oppdaget litt rosa blod på papiret i dag :nailbiting: Håper det blir med det og at det ikke skjer noe mer.
 
Back
Topp