Bekymret - Ikke ømme bryster lenger

Noemie

Glad i forumet
♡Junigull 2016♡
Jeg har selvfølgelig klart å lese mange triste SA historier og ble veldig ekstra bekymret i dag tidlig da jeg
1: hadde veldig vondt i magen og korsryggen i går kveld
2: våknet uten noe ømme pupper lenger

Jeg blør ikke, men tror dere dette er dårlig tegn?
 
Det sies jo at graviditetssymptomer kan komme og gå like raskt, uten at det betyr noe :)
Krysser alt for at alt er akkurat som det skal hos deg! :)
Sender også en god klem, for vi har vel mange av oss kjent på den fortvilende følelsen.. <3
 
Det sies jo at graviditetssymptomer kan komme og gå like raskt, uten at det betyr noe :)
Krysser alt for at alt er akkurat som det skal hos deg! :)
Sender også en god klem, for vi har vel mange av oss kjent på den fortvilende følelsen.. <3
Tusen takk for gode ord :) jeg håper på det beste og tenker at jeg evt kan ta en test om noen dager, eller bestille tidlig UL - just in case! Er sikkert litt ekstra stressa siden dette er min første gang :)

God klem tilbake :)
 
Tusen takk for gode ord :) jeg håper på det beste og tenker at jeg evt kan ta en test om noen dager, eller bestille tidlig UL - just in case! Er sikkert litt ekstra stressa siden dette er min første gang :)

God klem tilbake :)
Gjør det! Det er viktig å kunne berolige seg selv :) eventuelt reis til legen og få de til å måle hcg-nivå med en dags mellomrom, da får du vite om den har steget eller synki..
 
Back
Topp