bekymret hele tiden

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
det er så slitsomt å være redd hele tiden.psykisk sliten...livredd for å gå på do i tilfelle blod...
idag har jeg hatt mye magevondt, og kommer mye slim..ser ut som el slim...får nesten panikk for føles som blod i trusa..
det er helt sikkert normalt..men hjertet mitt hopper noen hakk ekstra når det føles slik...

håper det går over og jeg kan klare å glede meg litt... litt over en uke til jeg skal på UL og da håper jeg et hjerte som slår...

Ja er ikke kjekt å ha det slikt.Jeg har hatt 3 episoder med litt blod, men siste gangen brydde jeg meg ikke fordi jeg har fått betryggende ord og undersøkelser hos legen de andre to gangene. Nå får en bare håpe på det beste. Jeg har fått henvisning til ul håper jeg snart får time.

Tror det slimet er et veldig godt tegn jeg :) Men forstår bekymringen, selvom jeg har trua på at alt går bra denne gangen for deg <3

Men enig med deg...godt med en ul, for da ser man helt sikkert at alt er bra :) En demper mot bekymringer hvertfall

I know the feeling! Jeg er og kjempe urolig hele tiden og syns tiden går sakte! Men tenk positivt, det en myyye større sjangs for at alt går bra enn at det går galt:-D <3

Jeg hadde det akkurat slik de første ukene jeg var gravid.
Gikk og kjente etter hele tiden; Blør jeg nå...eller nå?
Eller renner det fostervann? Ble nesten redd for å røre på meg, for da kjentes det enda mer ut som om jeg blødde.
Klarte ikke å slappe av eller glede meg over graviditeten.
Så begynte jeg faktisk å blø, men uten å miste.

Man gjør jo bare hverdagen tyngre for seg selv ved å gruble og bekymre seg hele tiden - og ta sorgene på forskudd, for ting man har null kontroll over. Nå prøver jeg å tenke positivt istedet. Fokusere på noe annet enn å kjenne etter hva som skjer i underlivet hvert 5 minutt, og kanskje til og med våge og glede meg litt :)

Kjenne t da. Går rundt å e bekymra heila tio, hjelpe ikkje akkurat at eg e sjukemeldt å går heima heller...
Men detta ska gå godt for oss,krysse da me kryssa kan :)

Kjenner meg så igjen, leser om så mange som mister så blir jo litt redd av den grunn. Nesten litt skummelt å hå på do, men her jo ikke noe valg heller :)

jeg er og sykemeldt...risikosvangerskap så skal ikke jobbe noe heller.. så dagene går ekstra sent...
men skal prøve å ikke tenke så mye på det..men ikke alltid lett når man har litt vondt...

Back
Topp