Bekymret hele døgnet rundt.

Altgårbra92

Blir kjent med forumet
Hei alle sammen! Er i dag 6+1. Har hele veien hatt mensenmurringer til og fra, stortsett hele døgnet. Hatt tidvise ømme brystvorter og på kvelden er de litt større enn ellers. I går var jeg litt kvalm, svimmel og i natt en god del smerter..

Sist jeg var gravid hadde jeg en SA 6+4.

Er hele døgnet bekymret og sjekker etter blod hver time. I natt sjekket jeg hver gang jeg våknet, sikkert 5-6 ganger..

Flere som er såå bekymret? Går utover livskvalitet og samboer er smålei innimellom. Dere som har mistet før, når går disse bekymringene litt over? Skal på TUL førstkommende torsdag og gruer meg skikkelig!!

Er så sliten og har bare vært gravid i 2 uker liksom :-(
 
Jeg var også ekstremt bekymret i starten og sjekket stadig etter blod. Men det har fortsatt ikke kommet noe. Hadde veldig mye murringer og ble veldig usikker på hva det skulle bety. Er en veldig sårbar situasjon og vanskelig å legge det fra seg, men beste du kan gjøre er å håpe at alt er fint :) fint at du snart skal få en sjekk, kanskje det kan hjelpe!
 
Jeg var også ekstremt bekymret i starten og sjekket stadig etter blod. Men det har fortsatt ikke kommet noe. Hadde veldig mye murringer og ble veldig usikker på hva det skulle bety. Er en veldig sårbar situasjon og vanskelig å legge det fra seg, men beste du kan gjøre er å håpe at alt er fint :) fint at du snart skal få en sjekk, kanskje det kan hjelpe!


Litt beroligende å høre at det er flere som også er bekymret. Prøver å være positiv, men må nok bare innrømme at jeg er en katastrofetenker uten like :') takk for svar, håper at det går bra med oss alle :)
 
Litt beroligende å høre at det er flere som også er bekymret. Prøver å være positiv, men må nok bare innrømme at jeg er en katastrofetenker uten like :') takk for svar, håper at det går bra med oss alle :)

Kjenner meg veldig igjen! Og må si jeg er uke 9+2 og fortsatt bekymret, men ikke i like stor grad lengre.. så kjenner det er veldig deilig at det roer seg uke for uke.. håper det samme gjelder deg :happy:
 
Ja, jeg sjekker også nøye hver gang jeg er på do. Første jeg gjør om morgenen er å løpe på do og sjekke. Mista i uke 10 i starten av februar, men var nok ikke liv etter uke 5-6. Har mye mer symptomer nå- kvalm hele tida. Så det beroliger meg noe, men grugleder meg til TUL jeg også. Er livredd noe er galt, men det går jo som det går uansett. Håper bare å finne det ut tidligere denne gangen om det går galt... Håper det går bra for oss alle sammen :Heartred
 
Uff, jeg føler med deg❤️

Jeg har panikk selv, men prøver å ikke la bekymringene få overtaket. Lettere sagt enn gjort.
Sist jeg var gravid, så jeg hjerteaktivitet 6+0. 2 uker senere var det stille og MA var en realitet.
Jeg har bestemt for at jeg må tenke positivt og prøve å legge det litt til side.

Nå har jeg i kraft av jobben min, mulighet for ultralyd og sjekk av kollegaer hvis jeg trenger det, så og si hele døgnet året rundt. Det gir meg kanskje en ekstra trygghet.

Jmhåoer du klarer å slappe litt mere av, og at TUL gir deg trygghet❤️
 
Hei alle sammen! Er i dag 6+1. Har hele veien hatt mensenmurringer til og fra, stortsett hele døgnet. Hatt tidvise ømme brystvorter og på kvelden er de litt større enn ellers. I går var jeg litt kvalm, svimmel og i natt en god del smerter..

Sist jeg var gravid hadde jeg en SA 6+4.

Er hele døgnet bekymret og sjekker etter blod hver time. I natt sjekket jeg hver gang jeg våknet, sikkert 5-6 ganger..

Flere som er såå bekymret? Går utover livskvalitet og samboer er smålei innimellom. Dere som har mistet før, når går disse bekymringene litt over? Skal på TUL førstkommende torsdag og gruer meg skikkelig!!

Er så sliten og har bare vært gravid i 2 uker liksom :-(


Forstår deg så innmari godt. Jeg har jo mistet 3/4 ganger, så dette er psykisk vondt for meg. Jeg har dog klart å legge det litt fra meg denne gangen, men på fredag hadde jeg en forferdelig dag.

I mitt vellykkede svangerskap ga egentlig ikke redselen seg før jeg kjente liv. Derfor kjøpte jeg tidlig en dopler så jeg kunne legge meg på sengen og høre etter hjertelyd fra uke 14. Det hjalp veldig.
 
Bekymret hele tiden her også! Er ikke sunt oppi alt. Så fått time hos fastlege i morgen
 
Back
Topp