Bekymret gravid, stikking og rosa utflod

Skybert34

Første møte med forumet
Hei jeg er tidlig gravid 4+6 med IVF og temmelig bekymra. Hadde to små blødninger 10 dpo (rosa) og 13 dpo (mørkebrunt/mørkerødt). De sjekka hcg stigning som var bra 101 14 dpo og 383 17dpo. Jeg får rosa utflod ved fysisk aktivitet og det stikker skikkelig i venstre side. Knivstikk ned mot skambeinet. Ganske konstant stikking. Livredd svangerskap utenfor livmor eller MA. Noen som har opplevd noe liknende? Sikkert bare jeg som er hysterisk men man vil jo ikke se blod selv i små mengder. Går på progesteron oralt men skal slutte med de til helga
 
Huff, skjønner deg godt at du er bekymret, men det er normalt å blø litt og det er også normalt å kjenne på litt stikking og murringer.. :Heartred jeg er ikke lege så kan desverre ikke fortelle at alt er som det skal, men kan trøste med at det du opplever er ganske normalt. Lykke til, stor klem! :love2
 
Tusen takk! Idag viste CB digital 3+ (5+0) så da kjenner jeg at jeg roa meg litt ned. Takk for støtte, fy søren så nervepirrende denne tiden før UL er



Huff, skjønner deg godt at du er bekymret, men det er normalt å blø litt og det er også normalt å kjenne på litt stikking og murringer.. :Heartred jeg er ikke lege så kan desverre ikke fortelle at alt er som det skal, men kan trøste med at det du opplever er ganske normalt. Lykke til, stor klem! :love2
 
Mensmurring og stikking kommer du til å ha en stund :) livmor som vokser. Blir det veldig smertefullt på en side kan det være utenfor livmor å du bør kontakte legevakten asap.
 
Back
Topp