Bekymret *gravid 1. trimester*

2 små og en huleboer

Forumet er livet
Vi fant ut at vi skulle gå igjennom boden ute i dag siden vi hadde vann lekkasje der når snøen smeltet...

Mye at det som stod der, har stått der siden vi flyttet inn for 2,5 år siden.

75% av det som stod der skal hives/resirkuleres/gis bort.

Uansett, etter å har arbeidet der ute i noen timer ble jeg brått veldig kvalm og fikk vondt i babymagen.

Ble veldig bekymret nå.

Blør ikke, men det gjorde jeg ikke sist vi mistet heller...
Hatt 3 MA'er tidligere.
Er 5+3 i dag som er omtrent når det gikk galt sist

som legen min sa til meg at foster skal tåle normal fysisk aktivitet - man skal kunne bevege seg akkurat som før når man er så lite på vei. Dersom det slipper taket, så er det noe galt med det...

Skjønner du blir redd for å oppleve abort igjen, men det er uansett ikke noe du kan gjøre noe med - du har ikke gjort noe galt.

Mrs Lutz skrev:

som legen min sa til meg at foster skal tåle normal fysisk aktivitet - man skal kunne bevege seg akkurat som før når man er så lite på vei. Dersom det slipper taket, så er det noe galt med det...

Skjønner du blir redd for å oppleve abort igjen, men det er uansett ikke noe du kan gjøre noe med - du har ikke gjort noe galt.

Tusen takk for beroligende ord.

Kan ver at kroppen din gir deg beskjed om at du bør ta det meir med ro.
og siden du mista før på denna tiden kan det ver at du e ekstra bekymra denna perioden so utløyse det :)

Lykke til videre i sv.skapet. Håpa det går bra denna gangen og at spira helde seg i magen i 8 mnd til emoticon

Hmmm..
Får ikke opp det siste innlegget i denne tråden..

har ikke fått med meg at du er gravid igjen :) Gratulerer så masse!! :D Er nok bare kroppen din som ber deg ta det rolig.

.

*SoldierGirl* skrev:
Kan ver at kroppen din gir deg beskjed om at du bør ta det meir med ro.
og siden du mista før på denna tiden kan det ver at du e ekstra bekymra denna perioden so utløyse det :)

Lykke til videre i sv.skapet. Håpa det går bra denna gangen og at spira helde seg i magen i 8 mnd til emoticon

Håper du har rett.
Jeg ble "kastet" vekk med streng beskjed om å slappe at fra mannen med en gang.
Unngikk tunge løft hele tiden.

2x 24November skrev:
har ikke fått med meg at du er gravid igjen :) Gratulerer så masse!! :D Er nok bare kroppen din som ber deg ta det rolig.

Tusen takk.
Tar det mer med ro nå, ja

Back
Topp