Bekymret for voldsom spotting

K-40366088

Betatt av forumet
Stjerneskuddene 2024
Har egentlig ikke spottet frem til nå, men i dag har jeg kjent mye til kroppslige symptomer der nede, og spottingen er ganske voldsom. Blodet er mørkebrunt, men kan renne både i doskåla og på papiret. Foreløping ingen smerter eller ferskt blod. Bør jeg skaffe meg time asap hos privat klinikk i morgen, eller får man time til UL ganske kjapt dersom man melder fra til lege?

Hilsen bekymret frøken som er førstegangsgravid:nailbiting:
 
Skal sies at jeg egentlig skulle ha hatt mensen i dag hvis det ikke var for graviditeten.
 
Min erfaring av det offentlige helsevesenet er "gå hjem se og se hva som skjer, ikke noe vi kan gjøre fra eller til her" så jeg ville definitivt bestilt privat UL.

Krysser fingrene for at det er en ufarlig blødning.
 
Deler samme erfaring som nevnt over her. Jeg ble sendt hjem og fikk beskjed om å ta Paracet hvis jeg fikk vondt :wtf:
Jeg hadde ringt privat UL (gjorde det selv samme dag)
 
Sniker! Hvor langt er du på vei?♥️

Jeg blødde mye i 3. svangerskap- friskt blod.. Gikk helt fint:)
Blødd litt nå også, er 12+6 så har gått bra nå også ♥️
 
Håper det er en uskyldig blødning :Heartred Ville ringt privat. Virker nesten som det offentlige har et standarsvar.. «det er for tidlig til at vi kan gjøre noe, vent og se»:blackeye:
 
De fant ikke embryo, bare plummesekk. Store sjanser for at MA har skjedd, skal på ny UL om 11 dager på sykehuset:sorry:
11 dager å vente! OMG stakkars deg :sorry: :sorry: Lette de ordentlig? Har hørt om flere som ikke har sett foster på første ultralyd men funnet på en annen hos ny lege
 
11 dager å vente! OMG stakkars deg :sorry: :sorry: Lette de ordentlig? Har hørt om flere som ikke har sett foster på første ultralyd men funnet på en annen hos ny lege
Var hos privat klinikk først, og deretter sykehuset. Tror de gjorde en grundig sjekk:( Har også fått blødninger nå, så kroppen sier vel takk for denne gang snart
 
Ringte sykehuset i dag, og de mente at kroppen har begynt å rydde selv om jeg hadde menstruasjon med friskt blod. Veldig overbevist om at aborten var i gang. Noen som har erfaring med dette og hvor lang tid det tok? Måtte sykmelde meg ut uka, passer seg likson ikke å plutselig måtte håndtere dette på toalettet på jobb
 
Ringte sykehuset i dag, og de mente at kroppen har begynt å rydde selv om jeg hadde menstruasjon med friskt blod. Veldig overbevist om at aborten var i gang. Noen som har erfaring med dette og hvor lang tid det tok? Måtte sykmelde meg ut uka, passer seg likson ikke å plutselig måtte håndtere dette på toalettet på jobb

For meg var det som en kraftig og litt lenger mens, med mye smerter og koagler. Jeg var 6+2 den gangen. Men det er jo individuelt hvordan kroppen håndterer det. Og vil tro at det er verre jo lenger ut i svangerskapet man har kommet. Håper det går raskt og greit for deg ❤️ Og at det klaffer på nytt veldig snart ❤️
 
Ringte sykehuset i dag, og de mente at kroppen har begynt å rydde selv om jeg hadde menstruasjon med friskt blod. Veldig overbevist om at aborten var i gang. Noen som har erfaring med dette og hvor lang tid det tok? Måtte sykmelde meg ut uka, passer seg likson ikke å plutselig måtte håndtere dette på toalettet på jobb
Tok ca en uke fra jeg begynte å blø kraftig til det var over. Jeg var ca 6 uker på vei.
 
Back
Topp