Bekymret for tidlig sykemelding

Mom2be

Betatt av forumet
Har en jobb hvor det nå i jula er mye stress og hver dag er det tunge løft av varer. I går var vi underbemannet, noe som endte med at jeg måtte ta i litt ekstra, noe jeg ikke burde ha gjort, da magen ble veldig vond. Vil gjerne holde ut til etter nyttår, for da blir det mye roligere og de ansetter en til. I tillegg er jeg kanskje på vei inn i en ny jobb som er mye roligere. I dag har jeg sagt til sjefen at jeg ikke kommer fordi jeg trenger å få slappet av etter i går, ellers skjer det samme igjen i dag. Får så dårlig samvittighet når jeg blir borte, men føler helsa og babyen går foran jobb.

Skjønner deg...
Jeg er helt likens mye mer jobb nå før jul og stress og to er syk. Så jeg jobber hardt, jeg jobber overtid og stresser. Nå skal jeg snart på jobb og grue meg..(9timers arbeidsdag+juleavsluttning på jobb) med stress og bekken låsning, nu jobbe jeg hver dag til lille julaften.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Samme her... Er redd kroppen snart bare sier helt stopp:/

Jeg har vært igjennom IVF og har en superforståelsesfull lege. Jeg har vært sykemeldt i fire uker nå mens vi har drivi med IVF (smertefullt) Var hos henne forrige dagen for å bekrefte graviditeten og hun slang en ny sykemelding på bordet til meg. Hun sier at jeg ikke skal være på jobb og risikere noe som vi har jobbet så hardt og lenge for før om fire uker til! Jeg var helt klar for å gå tilbake på jobb til helga og jobbe både jul og nyttår (helsevesnet), men skjønner at legen tar dette her på alvor. Det er mange grunner til at kvinner blir sykemeldt ila svangerskapet og jeg mener at vi må høre på hva de profesjonelle sier om saken. Pluss at en skal lytte til egen kropp! Og da må man bare tenke på seg selv og gjøre som doktor'n sier! Du og babyen er faktisk viktigst her i livet ;)

Jeg har vært sykemeldt i to uker nå, og skal be om to uker til. Jeg får veldig dårlig samvittighet, for vi er alene på vakt, og jeg skal jobbe julekvelden. så det blir litt utfordrende å skaffe noen til den vakta på så kort varsel, men pytt pytt. det får de ordne, jeg er alt for dårlig til å jobbe uansett. Du og babyen kommer først, og du blir hvertfall ikke bedre av å presse deg selv. :)

Fikk ordnet meg fri i dag heldigvis, så her er det full avslapping til samboer og datter kommer hjem:)

Æ må jobbe mye sykemeldinger og vis jeg ikke går på jobb så tape bedriften over 8000 kr ++++ sånn er d bare. Får kose mæ te jul.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp