Bekymret for ny SA

Hattifnatt♡

Forumet er livet
Marshmallows 2022
Påskeliljene 2022 ❤️
Stjerneskuddene 2024
Skuddårsspirene 2024
Er 4+3 i dag. Hadde SA 5+0 forrige syklus. Frem til nå har jeg ikke vært noe bekymret, men i dag har jeg sånn murring i magen, noe jeg fikk dagen før og under SAen. Så ble så bekymret nå.. :( Ellers føles ingenting galt, og vet jo at mange har murring i magen fordi livmoren strekker seg osv. Noen som har noen trøstende ord? Prøver å tenke at mest sannsynlig er alt ok. Testene har vært sterkere denne gangen, og det har vært fin stigning. Har ikke tester med meg nå (er på reise) og det er kanskje like greit, men legger ved bilde av testene mine fra 9 dpo til i går (13 dpo).

Vedlegg

• 2C169F0E-203D-4D43-8403-54FC14B2559B.jpeg
    2C169F0E-203D-4D43-8403-54FC14B2559B.jpeg
    104,4 KB · Visninger: 94
Er 4+3 i dag. Hadde SA 5+0 forrige syklus. Frem til nå har jeg ikke vært noe bekymret, men i dag har jeg sånn murring i magen, noe jeg fikk dagen før og under SAen. Så ble så bekymret nå.. :( Ellers føles ingenting galt, og vet jo at mange har murring i magen fordi livmoren strekker seg osv. Noen som har noen trøstende ord? Prøver å tenke at mest sannsynlig er alt ok. Testene har vært sterkere denne gangen, og det har vært fin stigning. Har ikke tester med meg nå (er på reise) og det er kanskje like greit, men legger ved bilde av testene mine fra 9 dpo til i går (13 dpo).
Disse testene er jo kjempefine! Mye som skjer i livmorsområdet nå, jeg hadde tidenes ligamentsmerter ved et nys nå nettopp. Skulle tro alt sprakk der inne :P

Det suger skikkelig at symptomene på ett vellykket svangerskap og symptomene på SA er det samme! Jeg har faktisk hatt mer ubehag/stikking/murring denne gangen enn da jeg hadde en MA og alt ser bra ut foreløpig! Jeg forstår bekymringene dine så utrolig godt og jeg vet at det er vanskelig å "bare slappe av"... jeg håper virkelig at alt går bra for deg og at den sitter hele veien! :Heartred og bra du deler bekymringene dine! Det hjelper ofte :Heartred

Det er helt normalt med mye murringer, selv om jeg forstår deg godt. Jeg har også en del murringer, og ganske kraftig også (føles ut som om det bare generelt er verre etter MA og cytotec). Ser ut for at jeg fremdeles er gravid da det er mye sterkere strek. Så jeg føler med deg, men prøv å tenk at murringer er faktisk ganske normalt ❤️ Og at sannsynligheten for at det skjer to ganger på rad faktisk er liten.. ❤️❤️❤️

Sjønner veldig godt at man blir bekymret når man kjenner på noe som minner om negative hendelser :Heartpink enig med koalobjørn at det er så dumt at symptomene på at det går fint, og at det går galt ligner så på hverandre!

Synes det ser ut som fin stigning på testene dine, prøv å senke skuldrene litt. Jeg har også hatt mye murring til og fra. Det vokses og jobbes der inne nå!:Heartpink

Så lenge du fortsatt har så fin stigning på testene og du ikke blør, så går dette nok helt fint :) vet hvor tøft det er å være konstant redd, men prøv å senke skuldrene og nyt at du er gravid :Heartred murringer er som sagt vanlig og ganske positivt, for da utvider livmora seg :)

Tusen takk for gode ord ❤️ Prøver å stole på at alt er normalt, og hvis dette skulle være begynnelsen på en SA er det uansett ikke noe jeg kan gjøre. Men hjelper å lese betryggende ord fra andre, og huske at murring faktisk er normalt!

Murringer er normalt, jeg hat hatt det siden før jeg skulle hatt mensen og har det enda 7+3, jeg er også den hysteriske typen siden jeg har hatt 6sa/ma tidligere så jeg sjekker undertøyet sikkert 10 ganger daglig og har generelt vært ganske hysterisk; tok en test igår bare for moro fordi jeg fortsatt har masse strimler og den ble sterk med en gang, må stoppe meg selv daglig fra å ringe legen å bestille time til ny HCG men jeg tenker det er unødvendig så lenge de første testene var fine og jeg ikke har hatt noen symptomer som føles skumle sånn sett :-) Men ulempen med forum er at vi leser hva andre skriver og kan bli stresset av det også..

Murringer er normalt, jeg hat hatt det siden før jeg skulle hatt mensen og har det enda 7+3, jeg er også den hysteriske typen siden jeg har hatt 6sa/ma tidligere så jeg sjekker undertøyet sikkert 10 ganger daglig og har generelt vært ganske hysterisk; tok en test igår bare for moro fordi jeg fortsatt har masse strimler og den ble sterk med en gang, må stoppe meg selv daglig fra å ringe legen å bestille time til ny HCG men jeg tenker det er unødvendig så lenge de første testene var fine og jeg ikke har hatt noen symptomer som føles skumle sånn sett :) Men ulempen med forum er at vi leser hva andre skriver og kan bli stresset av det også..

Forstår deg så godt! Er en kunst å ikke bekymre seg.. håper vi blir trygger jo lengre ut i svangerskapet vi kommer! Men det kommer kanskje andre bekymringer :joyful: Syns plutselig det er veldig lenge til tul 8+0. :eek: Men ikke ledig der før.

Hadde også SA forrige syklus 4+2, og denne gangen, dagene kring 4+2 var jeg kjempeurolig, og en dag hadde jeg så vondt at jeg tenkte at nå begynner jeg å blø når som helst, gikk med bind i håndvesken i to dager. Men nå er jeg 5+2 og murringene er det fortsatt. Det er jo egentlig ingenting som tilsier at du eller jeg skulle spontanabortere igjen!! Bare et lite egg som fått en feil ved delingen. Men man er jo så redd at det blitt en feil ved en selv som gjør at man ikke kan holde på fostret.

Hadde også SA forrige syklus 4+2, og denne gangen, dagene kring 4+2 var jeg kjempeurolig, og en dag hadde jeg så vondt at jeg tenkte at nå begynner jeg å blø når som helst, gikk med bind i håndvesken i to dager. Men nå er jeg 5+2 og murringene er det fortsatt. Det er jo egentlig ingenting som tilsier at du eller jeg skulle spontanabortere igjen!! Bare et lite egg som fått en feil ved delingen. Men man er jo så redd at det blitt en feil ved en selv som gjør at man ikke kan holde på fostret.

Det forstår jeg godt ❤️ Kommer nok til å tenke ekstra på det rundt den tiden jeg også. Godt å høre at det går fint med svangerskapet ditt nå ☺️ Jeg gleder meg litt til å komme hjem til testene mine, haha. Ikke fordi de gir noe svar, men er alltid litt fint å se streken dukke opp, sterkere og sterkere :)

Forstår deg veldig godt!:Heartred Er i samme båt selv. Går rundt med nattbind i veska bare i tilfelle styrtblødninger. Sjekker trusa flere ganger for dagen. Men stort sett går det fint :Heartred Det må jeg minne meg selv på, ofte!

Forstår deg veldig godt. Har selv en del murringer. Men det er vel normalt.
Jeg kjenner på hver minste smerte for er så redd for å miste igjen. Sjeleglad når jeg våkner å er kvalm og puppene er ømme.
Sender mange positive tanker. :Heartred

Hvordan går det med deg? :Heartred

Så fin du er som husker på dette ❤️ det går fint med meg nå. Det hjalp faktisk å lese kommentarene her i går og bare innstille meg på at alt er bra. I dag skulle jeg fått mensen hvis jeg ikke var gravid, og ingen tegn til blødning ❤️ 4+4. Har en god følelse igjen nå. Skal reise hjem i kveld og ser fram til å kunne ta en test :hilarious: ikke at det gir noen «svar» uansett, men syns det er så koselig å se streken blir gradvis sterkere. Ikke sikkert det blir sånn siden jeg må teste på kveld da, men kanskje, siden jeg ikke har testet siden fredag morgen :) hvordan går det med deg?

Så fin du er som husker på dette ❤️ det går fint med meg nå. Det hjalp faktisk å lese kommentarene her i går og bare innstille meg på at alt er bra. I dag skulle jeg fått mensen hvis jeg ikke var gravid, og ingen tegn til blødning ❤️ 4+4. Har en god følelse igjen nå. Skal reise hjem i kveld og ser fram til å kunne ta en test :hilarious: ikke at det gir noen «svar» uansett, men syns det er så koselig å se streken blir gradvis sterkere. Ikke sikkert det blir sånn siden jeg må teste på kveld da, men kanskje, siden jeg ikke har testet siden fredag morgen :) hvordan går det med deg?

Så bra det går bedre! :D det kommer nok til å gå veldig I bølger. Jeg husker jeg gikk rundt å håpet på skikkelig kvalme så jeg kunne føle meg trygg. Det ønsket fikke jeg innvilget og nå ser det ut som det blir innleggelse for intravenøs væske :hungover: Men jeg er ihvertfall ikke redd for spontanabort lengere! :hilarious:

Så bra det går bedre! :D det kommer nok til å gå veldig I bølger. Jeg husker jeg gikk rundt å håpet på skikkelig kvalme så jeg kunne føle meg trygg. Det ønsket fikke jeg innvilget og nå ser det ut som det blir innleggelse for intravenøs væske :hungover: Men jeg er ihvertfall ikke redd for spontanabort lengere! :hilarious:

Ååh, så trasig. Holder du ikke på noe? Jeg har vært en del kvalm, men bare kastet opp 1-2 ganger om dagen, så skal ikke klage!

Ååh, så trasig. Holder du ikke på noe? Jeg har vært en del kvalm, men bare kastet opp 1-2 ganger om dagen, så skal ikke klage!

Har ikke holdt noe nede de to siste dagene. Kaster opp ca 5 ganger om dagen og brekker meg rundt 8 ganger. Og er stort sett kvalm mellom det også :grumpy:

Back
Topp