Bekymret for ny MA

JLAC

Forelsket i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Er 5+4 idag. Har hatt lys lys rosa utflod (kun på papiret når jeg sjekker) litt av og på helt siden uke 3. Og synes jeg har hatt veldig lite symptomer. Er trøtt og sovner tidligere enn vanlig. Snev av kvalme når jeg er sulten. Men ikke ømme bryst eller brystvorter overhodet! Sist gang hadde jeg veldig ømme bryst og mye mer symptomer generelt, før de gradvis forsvant.. Har egentlig innstilt meg på at dette ikke går veien, føler meg ikke gravid. Men tar gjerne imot oppmuntrende ord! Greier ikke tenke på annet og får ikke til å konsentrere meg på jobb.

Håper det er noe helt ufarlig.
Kanskje du skulle ringt legen for HCG-måling med noen dagers mellomrom?
Sikkert ikke nødvendig, men da slipper du å gå å tenke på det hele tiden.
Det er vel ikke så lenge til hjertet skal begynne å slå heller, så da kan du (hvis du har råd) bestille tidlig UL og sjekke der.

Lykke til!

Er 5+4 idag. Har hatt lys lys rosa utflod (kun på papiret når jeg sjekker) litt av og på helt siden uke 3. Og synes jeg har hatt veldig lite symptomer. Er trøtt og sovner tidligere enn vanlig. Snev av kvalme når jeg er sulten. Men ikke ømme bryst eller brystvorter overhodet! Sist gang hadde jeg veldig ømme bryst og mye mer symptomer generelt, før de gradvis forsvant.. Har egentlig innstilt meg på at dette ikke går veien, føler meg ikke gravid. Men tar gjerne imot oppmuntrende ord! Greier ikke tenke på annet og får ikke til å konsentrere meg på jobb.
Hei! Helt det samme som meg. Ringte gynekologen og fikk time til sjekk i morgen. Sikkert lurt at du venter til hjerte har begynt å slå.

Krysser fingrene og håper at alt er som det skal være, men at du bare har sluppet litt unna de store symptomene! Sier som de andre over, at kanskje du kan få en legetime for sjekk? Enten med hcg-måling eller ultralyd? Så slipper du iallefall å gå å lure på og bekymre deg! Masse lykke til!

Huff da, håper du tar feil!!! Til trøst så opplevde jeg svært lite symptomer da jeg gikk gravid i fjor. Jeg var i toppform hele tiden frem til uke 14 ca da jeg fikk svangerskapsmigrene. Jeg har 3 jenter fra før som jeg var kjempedårlig med i starten, men i fjor fikk jeg gutt, og som sagt frem til uke 14 var jeg helt tipp topp.

Masse lykke til <3

Tusen takk for det [emoji173]️ Håper jeg bare er heldig som er i god form! Betryggende å høre at du hadde så lite symptomer og at det likevel gikk bra!

Back
Topp