Bekymret for morgendagen

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Igår så gikk en del av slimproppen (og som førstegangs fødende ble det da MYE leting på nett før jeg fant ut at det ikke kunne være noe annet)

Har også følt irritasjon men ville ikke kontakte lege eller jordmor fordi jeg har da time imorgen, hadde selvsagt ringt hvis jeg begynte å få noen smerter men har da ikke det heldigvis.

Men er da bekymret for morgendagen for må jo si dette til min jordmor og antar hun vil sjekke meg så jeg håper og ber at det ikke er noe åpning, for bli sent på sykehus for å være en ruggekasse som må være i senga høres ikke fristende ut dessverre.

Uff, får håpe det går bra i morgen! Er jo ikke sikkert hele slimproppen har gått da. Og jeg mener å ha lest noe om at den kan bygge seg opp igjen? Men ikke ta det for god fisk, jeg er ikke sikker altså. Krysser fingrene for deg! Men kan være du må ta det med ro fremover nå.

man får ny om den går så tidlig! :) ganske sikker på at min å gått! :p kan liksom ikke ha vært noe annet..

stemmer det at den kan bygge seg opp igjen så håper at det er ganske uskyldig men må dessverre sjekkes så håper på det beste

oki det skal da egentlig sjekkes etter hva jeg har fått med meg fordi det kan være et tegn på at livmorhalsen begynner å åpnes

Lykke til;)

Oi, får håpe det ikke blir noe alvorlig utav det! 
Må få høre hvordan hvordan det går hos lege idag da :-)

Lykke til!

Det gikk bra idag :) 
Men fikk streng beskjed om å ringe med engang hvis det kom blod, smerter eller at kynnerene mine forandret seg!
Og så heldig som jeg er kom nok resten av slimproppen istad selvsagt lenge etter timen, men får se hva som skjer utover dagene nå og prøve å slappe av

Bra det gikk bra da =) Og da får du ta det helt med ro!! Høre på legene ;)

Back
Topp