Bekymret for min lille

Fluesopp

Forelsket i forumet
Marsboerne
Den lille gutten min har aldri gjort stort ut av seg, og har alltid latt seg trøste, men plutselig nå i kveld sutra han uansett hva vi gjorde, dette utvikla seg til plutselig utrøstelig vræling! Det varte en halvtime og ga seg da vi trilla tur med han, og han har nå sovet i 4 timer etter dette.. Kjenner jeg er litt redd for at han er syk eller har vondt noen plass?! Noen som vet eller kan berolige meg med at det er vanlig? Helt på gråten her!

Kan han ha fått vondt i magen, bare? Hvis du ammer, har du spist noe annet enn tidligere, for eksempel?
Det føles uansett helt forferdelig når det blir slik, og man prøver å gjøre alt for å trøste, enten det er byssing, mat, bleieskift eller hva det måtte være. Håper iallfall at det går bra nå. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Høres ut som han har vondt i magen. Vesla her kan ha sånne gråteperioder også. Pleier å bedre seg når hun endelig får bæsja. Legger henne på magen over låret, masserer magen litt, bysser henne osv.
Det kan være veldig frustrerende når set holder på, men det gir seg til slutt heldigvis.
Han er nok ikke syk, men kan godt ha luft i magen.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp