bekymret for lillejenta....

Linnhost88

Glad i forumet
Hun er kjempeflink å suge og ammingen har gått som en drøm, selv om hun bare er 8 dager i dag! [:)] Og som hos alle forekommer det litt gulping etter måltid pga luft og div, men i dag har hun vert helt rar..

Hun har sprutspydd etter hvert måltid, og måltidet varer bare fra mellom 5-10 min i stedet for 20-40 min... Det virker som om alt hun suger kommer opp igjen, og når hun er ferdig med spyingen bare sovner hun... Ingen skrik eller rap, bare litt hikking innimellom.

Jeg syns det begynner å bli litt ekkelt, og vurderer å ringe barsel i kveld og høre hva jeg kan gjøre ettersom helsestasjonen er stengt til torsdag... [:(]

Hva tenker dere? Noen som vet hvorfor dette skjer?

ORIGINAL: Linnhost88

Hun er kjempeflink å suge og ammingen har gått som en drøm, selv om hun bare er 8 dager i dag! [:)] Og som hos alle forekommer det litt gulping etter måltid pga luft og div, men i dag har hun vert helt rar..

Hun har sprutspydd etter hvert måltid, og måltidet varer bare fra mellom 5-10 min i stedet for 20-40 min... Det virker som om alt hun suger kommer opp igjen, og når hun er ferdig med spyingen bare sovner hun... Ingen skrik eller rap, bare litt hikking innimellom.

Jeg syns det begynner å bli litt ekkelt, og vurderer å ringe barsel i kveld og høre hva jeg kan gjøre ettersom helsestasjonen er stengt til torsdag... [:(]

Hva tenker dere? Noen som vet hvorfor dette skjer?

Jeg har ikke vært borti det,så kan ikke hjelpe..Men ta en tlf du, det gjør ingenting uansett[:)]
Det er jo ikke bra hvis hun ikke får tatt til seg noe.
Lykke til!!

Tusen takk for svar jenter! [:)] Skal prøve å koble henne fra etter kort tid når jeg ammer henne i kveld! Trodde ikke at melka plutselig kom stormende, men det høres slik ut etter det jeg ser! [8D] Om det ikke blir bedre i kveld og natt ringer jeg i morgen tidli!

Back
Topp