Bekymret for alt og ingenting. Flere der ute?

En tråd i 'Desember 2018' startet av Ønsket1990, 1 Apr 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. TPL Elsker forumet Sommerfuglene Desemberlykke 2018

Nei jeg skal se an over helgen så tar jeg en telefon på mandag om jeg er like bekymret! Skulle helst ha gått på UL hver uke[emoji85]

• Hjertelig Hjertelig x 1
  2. Weebill Forelsket i forumet Desemberlykke 2018

Har hatt et skikkelig pulsdropp, og er heller ikke blitt kvalm enda, 6+2. I det svangerskapet som det ble barn av, kom kvalmen 6+0. Så ja, nå er jeg bekymret for at det har stoppet opp igjen [emoji57]

3. Pompom Gift med forumet Desemberlykke 2018 Juligull2021

Du, det var jeg også bekymret for. Pulsen min stupte plutselig og har ikke gått opp siden. Men jeg hadde et fint lite hjerte som banket i går på TUL 7+6.

IMG_0263.jpg

Pulsen min ligger på helt vanlig puls for meg før jeg var gravid. Pleide å ha et gjennomsnitt på 63 i mnd.

• Liker Liker x 1
  4. Weebill Forelsket i forumet Desemberlykke 2018

Godt å høre!
    Jeg ligger også mye lavere enn sist jeg var gravid, selv om det gikk galt da...
    Gru/gleder meg til ul til uka...

5. Pompom Gift med forumet Desemberlykke 2018 Juligull2021

Jeg ville i hvert fall bare slappet av med pulsen. Den skal jo stabilisere seg lavere når kroppen blir vant til den økte blodmengden. Krysser fingrene for at alt står fint til [emoji173]️

• Liker Liker x 1
  6. xiddigaha Elsker forumet Himmelbarn Septemberbarna 2019

Så bra at du endelig fikk 3+ på den digitale :) hvor langt på vei var du når du fikk det?

Jeg er 6+4 i dag og får fremdeles 2-3 :( Følte strekene inni testen var svakere enn for 2 dager siden også. Har ikke noe god følelse på dette :( Grusomt å gå slik å bekymre seg!

7. LitaOgGod Elsker forumet Desemberlykke 2018

Har hatt nokre fine daga no sida fredagens TUL, og hjertet slo for harde livet.
    Men no e angsten her for fullt igjenn.
    Puppane e like slappe som når eg ikkje e gravid, og eg føle meg tung og tom i magen og masse lyninga/stikk i nedre del av magen. Har og vert av og på med litt brunlig utflod siden i går.
    So no kjennes det ut som det går feil veg. Er 7+2 no.

8. TPL Elsker forumet Sommerfuglene Desemberlykke 2018

Våknet nå kl.02.00 med intense kramper/smerter i nedre del av magen[emoji24] Nå er jeg sikker på at det går galt[emoji174] Fy søren så vondt!!

9. Pompom Gift med forumet Desemberlykke 2018 Juligull2021

Ånei [emoji173]️ Hvordan går det med deg nå?

10. Lix Gift med forumet Novemberskattene 2014 <3

Å nei! Jeg hadde veldig sterke smerter forrige uke, men det gikk over og har ikke merket noe siden. Gikk det over? Ingen blod? <3

11. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Ånei :eek: Hvordan går det nå? ❤ Var det mensen som kom ? :(

12. TPL Elsker forumet Sommerfuglene Desemberlykke 2018

Det har gått seg til! Ingen flere smerter, men kjenner jeg gruer meg til UL neste uke! Det murrer fælt nå!

13. TPL Elsker forumet Sommerfuglene Desemberlykke 2018

Nei mensen er uteblitt for lengs, da jeg er 8+4 i dag, men det har sluttet å krampe! Gruer meg til UL neste uke nå!

Del denne siden