Bekymret for alt og ingenting. Flere der ute?

Har lest så mye forskjellig mtp hopp og sprett og makspuls, og jeg er en makspulselsker!! Jeg elsker intervaller, tabata og tung styrke og nå skal jeg plutselig trene moderat. Tør ikke jogge en gang.... men det er vel en kneik jeg må over! Har så lyst å trene som normalt igjen!

Er lik som deg, og jeg har bare fortsatt som før, prøver å lytte til kroppen, men føles foreløpig helt fint:p har akkurat vært på en hard spinningøkt, og føler meg super :D
 
Er lik som deg, og jeg har bare fortsatt som før, prøver å lytte til kroppen, men føles foreløpig helt fint:p har akkurat vært på en hard spinningøkt, og føler meg super :D

Åh så herlig å høre!! Jeg må bare hoppe i det igjen nå når ferien er over! Det skal jo ikke være farlig[emoji4]
 
Åh så herlig å høre!! Jeg må bare hoppe i det igjen nå når ferien er over! Det skal jo ikke være farlig[emoji4]

Er kroppen din vant til hard trening og formen din føles bra, så ville jeg bare hoppet i det igjen, som du sier :) lykke til :D
 
Haha, ikm er på tirsdag og jeg ser for meg at mensen kommer[emoji23] selv med sterkere streker på strimmeltestene. #hysterisk
 
Før testen blir positiv er jeg nervøs for at jeg aldri skal bli gravid. Etter 8 runder med prøving begynte jeg å miste troen. Vet flere prøver i årevis, så er egentlig ikke så synd i meg! Og nå når testen endelig ble positiv så er jeg SÅ bekymret for at dette skal gå gale. Har ingen ømme pupper, ingen kvalme. Eneste er murringer. Har heller ingen tegn til blod, så det er vel positivt! Noen som er i samme båt eller har noen oppmuntrende ord? Kan det gå bra selv om jeg ikke har noen klare symptomer? [emoji17]
Jeg ble gravid med førstemann etter 9 mnd med prøving. Ingen symptomer og svært «lett» svangerskap med litt kvalme fra uke 7, og endel vann fra uke 35. Eller tipp topp! Fult mulig og være så heldig! Så fort man får bestilt en legetime eller tidlig ul så senkes skuldrene 10 hakk. Slik opplevde vi det hvertfall :happy::angelic:
 
Jeg ble gravid med førstemann etter 9 mnd med prøving. Ingen symptomer og svært «lett» svangerskap med litt kvalme fra uke 7, og endel vann fra uke 35. Eller tipp topp! Fult mulig og være så heldig! Så fort man får bestilt en legetime eller tidlig ul så senkes skuldrene 10 hakk. Slik opplevde vi det hvertfall :happy::angelic:

Åh, SÅ godt å høre! Takk [emoji169]
 
Er kroppen din vant til hard trening og formen din føles bra, så ville jeg bare hoppet i det igjen, som du sier :) lykke til :D

Ja den er godt vant, bare ligget på latsiden etter danmarksturen for da får jeg ikke trene på en uke etterpå, så nå etter tre uker med lett styrke og tur er det på tide og komme tilbake til vanlige rutiner tenker jeg! Kjenner jeg gleder meg[emoji4] Takk for motivasjon!!
 
Gratulerer! [emoji1319][emoji1319]

Jeg er 4+6 i dag, og skal egentlig prøve å få 3+ på digital i morgen, men kanskje jeg burde vente litt til?

Takk! [emoji4]
Jeg har ustabil og lang syklus, så kan være jeg tar feil med noen dager. Kommer ikke til å teste etter 3+ før neste mandag, men kan godt være du får det i morgen [emoji4]
 
I dag våknet jeg uten ømme pupper! De var helt "død" og de har struttet siden uke 3.... så i dag er det min tur til å være hysterisk[emoji24] I går hadde jeg minimalt med ligamentsmerter men de var der, lavt blodtrykk, stuptrøtt og ømme pupper utav en annen verden. I dag har jeg ingenting og føler meg rett og slett ikke gravid i det hele tatt[emoji24][emoji174] Er redd det ikke gikk som det skulle med den hjerteaksjonen nå! Overanalyserer og googler... for en dag dette kommer til å bli!!
 
I dag våknet jeg uten ømme pupper! De var helt "død" og de har struttet siden uke 3.... så i dag er det min tur til å være hysterisk[emoji24] I går hadde jeg minimalt med ligamentsmerter men de var der, lavt blodtrykk, stuptrøtt og ømme pupper utav en annen verden. I dag har jeg ingenting og føler meg rett og slett ikke gravid i det hele tatt[emoji24][emoji174] Er redd det ikke gikk som det skulle med den hjerteaksjonen nå! Overanalyserer og googler... for en dag dette kommer til å bli!!

Uff! Ikke kjekt å bekymre seg sånn :( ikke bruk google[emoji175]. Alt er nok bra[emoji173]️ er jo fortsatt tidlig mtp symptomer. Sender deg en klem [emoji173]️
 
  • Liker
Reactions: TPL
I dag våknet jeg uten ømme pupper! De var helt "død" og de har struttet siden uke 3.... så i dag er det min tur til å være hysterisk[emoji24] I går hadde jeg minimalt med ligamentsmerter men de var der, lavt blodtrykk, stuptrøtt og ømme pupper utav en annen verden. I dag har jeg ingenting og føler meg rett og slett ikke gravid i det hele tatt[emoji24][emoji174] Er redd det ikke gikk som det skulle med den hjerteaksjonen nå! Overanalyserer og googler... for en dag dette kommer til å bli!!
Det er helt normalt at puppene er super ømme en dag og ingenting en dag [emoji4] hatt det sånn selv [emoji4] og jeg har kjent ligament smerter kun i går [emoji12] ting kan jo ikke strekke seg osv vær dag [emoji4] skjer i litt rykk og napp.
 
  • Liker
Reactions: TPL
Uff! Ikke kjekt å bekymre seg sånn :( ikke bruk google[emoji175]. Alt er nok bra[emoji173]️ er jo fortsatt tidlig mtp symptomer. Sender deg en klem [emoji173]️

Huff, man blir jo helt hypokonder av dette! Puppene har jo stått av seg selv i flere uker så fikk panikk når de ikke lenger gjorde det! Takk[emoji173]️
 
Det er helt normalt at puppene er super ømme en dag og ingenting en dag [emoji4] hatt det sånn selv [emoji4] og jeg har kjent ligament smerter kun i går [emoji12] ting kan jo ikke strekke seg osv vær dag [emoji4] skjer i litt rykk og napp.

Det er godt å høre! Jeg håper alt er i orden[emoji169] Alt er så nytt og uvant så man blir jo helt hysterisk når alle symptomer var så tydelig i går og bare forsvinner over natta!
 
Det er godt å høre! Jeg håper alt er i orden[emoji169] Alt er så nytt og uvant så man blir jo helt hysterisk når alle symptomer var så tydelig i går og bare forsvinner over natta!
Viktig å huske på at det er like normalt med masse symptomer som ingen [emoji4] men forstår man blir bekymret [emoji4]
 
Viktig å huske på at det er like normalt med masse symptomer som ingen [emoji4] men forstår man blir bekymret [emoji4]

Ja, hadde jeg ikke hatt symptomer fra før så hadde det liksom vært greit, men nå har jeg allerede en lang liste så da vil jeg på en måte beholde de for å kjenne på følelsen av å være gravid[emoji23] Rart hvordan man er skrudd sammen!
 
Back
Topp