bekymret... føler ingenting...

*Ingunn*

Flørter med forumet
Jeg har 2 andre svangerskap bak meg. Det siste er kun for 10 mnd siden nå. så får to tette nå. jeg kjenner ingenting.. jeg har jo symptomene, som kvalm og trøtt, minus mens osv. Bare litt rart at det er stikk motsatt fra de andre. Da har jeg hatt masse så stikkinger/ligamentssmerter, å kjent at det er noe nedi der, før det har kommet opp av skambenet...
Er nok bare litt bekymret siden det er så forskjellige, noen som har hatt det sånn? Eller kan det være en mulighet at jeg ikke har så mye smerter pga det er tøyt så godt allerede, at musklene rundt livmora er slappere?
er foresten 10+4  :)

takker for svar :)

Ops!
Så det er en liknende tråd ute å går :)

Det er jo ikke så lenge siden forrige fødsel, så du kommer nok ikek til å føle like mye og harde strekninger og "voksesmerter". Tenker livmoren din er rimelig tøyelig så kort tid etter fødsel.  Tror du skal slappe av og ta det med ro, er nok helt i orden der inne.  Jeg har mitt andre svangerskap nå og var MYYYYYYE dårligere sist, så var litt bekymret for det, men var på ul og alt ok der 

Har ett innlegg jeg la ut for noen dager siden, om akkurat det samme : Kjenner ingenting. Der er det mange svar som sikkert kan hjelpe deg litt, hjalp meg :)

Det går nok fint. Svangerskap er forskjellige. Er mye dårligere denne gang enn sist (men er nok verre når det er motsatt vei da).

eg er no på mitt tredje sv.skap.
første gang var eg svimmel, veldig ømme bryster, litt småkvalm osv.. vanlige symptomer
andre gang samme, bare veldig kvalm, kastet opp hele tiden.. vanlige symptomer.
no er eg smpkvalm innimellom, trøtt og ellers kjenner eg ikkje at eg er gravid en gang...
ingen ømme bryster, ingen oppkast, ingen stikkesmerter osv.. mulig det er for det er så kort tid siden sist. min minste er no 11 mnd og eg er 8+6 i dag..

Jeg har helt ulike symptomer nå enn med Maya i 2008/2009. Så tror ikke du skal bekymre deg, og som nevnes, det er kort tid siden forrige gang. Nyt heller at du ikke har noen plager, så skal du nok se at alt er i skjønneste orden med mor og spire.

Har ikke hadd noen spesielle symptomer denne gangen jeg eller,men fikk se i dag på UL at alt bra i orden :) Kjenner heller ingen stikkinger eller ligasmerter så tror ikke du trenger å bekymre deg :)

Back
Topp