BEKYMRET etter UL!

Minti

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Jeg har vært på UL, og på skjermen fikk jeg se et lite gull på 55mm med bankende hjerte ❤️
Meeeen, det beveget seg ikke i det hele tatt :(
Nå sitter jeg hos neste lege og skal ta ny UL om 20 min. Skikkelig dritnervøs!!
Hva kan dette bety?? Noen som har opplevd det samme?

Uff, for en guffen følelse! Har ingen erfaring, men håper d viser seg at d bare var tilfeldig og at alt ser bra ut<3 Godt tegn at den var så stor som den skal og bankende hjerte!
Masse lykke til!!! Regner med dette blir 20 svært lange minuttet for deg...

Vår baby lå også veldig stille med en gang på TUL, men jordmor dultet litt på magen. Så begynte h*n å bevege seg :-) prøvde de det?

Når vi var på ul så beveget heller ikke babyen på seg.
Så gynekologen prøvde å dunke i magen min o.l uten hell, men så ba hun meg om å hoste litt og da begynte den å sprelle :-)
Lå sikkert å sov.
Prøvde dem ikke noe av dette på deg? :-(

Vår lå også helt stille på UL i uke 10, frem til jordmor dultet hardt i magen. Da veivet den litt med armene før den la seg til ro igjen.

Nå har jeg akkurat kommet hjem. Han jeg var hos først prøvde ALT. Ga meg kaldt å drikke, dultet i magen, jeg var oppe og hoppet på gulvet. Ingen reaksjon....
Jeg var helt ifra meg når jeg skulle til neste lege (fastlegen). Styrtet ei flaske iskaldt vann på venterommet, og fikk se verdens herligste lille ting som hoppet og spratt inni magen min ❤️❤️❤️
ImageUploadedByBV Forum1455020778.938917.jpg

Ååh, så hærlig at alt var bra:D

Så godt å høre at han våknet så du fikk se liv :)

De sover godt i mors liv så skal litt til før de våkner.

Husker legen som utførte 3D på meg i Oslo også "ristet" i magen min for å prøve å få mini til å snu på seg der han lå på siden med bena i kors og sov :p Ble sendt på tur med beskjed om å drikke cola og gå en runde for så å komme inn igjen og da var han mer våken men lekte med oss ved å gjemme seg der bak morkaka <3

Back
Topp