Hjalp meg litt å lese denne artikkelen: http://www.babyverden.no/blogg/Jordmorbloggen/nygravid-og-nervos--hvordan-tenke-da/ 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke hatt en MA (bank i bordet), men hadde en SA i juli. Ble gravid på PP2 nå. Hadde sykt mange og kraftige symptomer sist, allerede før jeg mistet i uke 6. Denne gangen har jeg knapt symptomer og kjenner meg ikke like optimistisk som sist jeg sto med to blå i hånda, er livredd for å miste igjen. Håper vi ikke opplever flere MA/SA og at alle får friske utsprungne sommerblomster!![]()
Jeg har hatt mye mer/sterkere symptomer de gangene jeg har mistet enn de gangene det har gått bra ,)
Hadde det ikke vært for testene hadde jeg nesten ikke trodd på at jeg var gravid. Går bare og tripper etter å vite om det er hjerteaktivitet.... Prøver trøste meg med at lite symptomer for meg ser ut til å være en bra ting.Får håpe det samme gjelder meg denne runden.Hvordan går det med deg?
![]()
Hadde det ikke vært for testene hadde jeg nesten ikke trodd på at jeg var gravid. Går bare og tripper etter å vite om det er hjerteaktivitet.... Prøver trøste meg med at lite symptomer for meg ser ut til å være en bra ting.

Men skal være glad til ja for at det er lite symptomer, for det er ubehagelig...Haha.Haha, da er vi to!Jeg går nå rundt og tafser daglig på puppene for å kjenne etter - er de ømme i dag da mon tro? Har de blitt biiiittelitt større, kanskje?
Og liiitt kvalm nå ja, mest sannsynligvis pga. at jeg kanskje spiste et tonn med kake.
Men skal være glad til ja for at det er lite symptomer, for det er ubehagelig...
Tenker å bestille time til TUL om noen uker hvis vi er så heldige å kommer så langt, så det gleder jeg meg til etterhvert. Hva med deg, skal du bestille time for det?
Haha.
Jeg trenger ikke klå på puppene heldigvis, de vet å melde seg iløpet av dagen. kvalme har jeg ikke merket noe til, men merker at jeg blir sliten og får vondt i magen/nedentil om jeg er oppe og går for mye.
Har bestilt privat TUL til 6+3 og venter på svar angående henvisning som legen min sendte.
Kommer nok en rapport ja. Bare å håpe på en positiv en...Åh, så spennende! Nå gleder jeg meg til DIN TUL!Må få høre hvordan det var når du har vært der.