Bekymret etter GU....

Knannoline

Første møte med forumet
Hei. Jeg er helt ny her i dag faktisk.
Jeg er 13+6 i dag.
Siden legekontoret mitt har vært fryktelig travel i det siste har jeg ikke fått den første Svangerskapskontrollen eller bekreftelsen.

På undersøkelsen måtte jeg ta masse prøver, inkludert en GU, Har aldri gjort det før, og syns hele opplevelsen var forferdelig.....
Etter på begynte jeg å blø, men legen sa det var normalt, dette gikk over ganske fort.
Men nå i kveld begynte jeg å blø igjen, jeg har litt vondt. Så nå er jeg litt bekymret.....

Håper på svar.

Knannoline skrev:
Hei. Jeg er helt ny her i dag faktisk.
Jeg er 13+6 i dag.
Siden legekontoret mitt har vært fryktelig travel i det siste har jeg ikke fått den første Svangerskapskontrollen eller bekreftelsen.

På undersøkelsen måtte jeg ta masse prøver, inkludert en GU, Har aldri gjort det før, og syns hele opplevelsen var forferdelig.....
Etter på begynte jeg å blø, men legen sa det var normalt, dette gikk over ganske fort.
Men nå i kveld begynte jeg å blø igjen, jeg har litt vondt. Så nå er jeg litt bekymret.....

Håper på svar.

det er veldig vanlig å begynne å blø etter GU.
Men vil anbefale deg å ringe legevakten, om de mener det ikke er nødvendig med å komme til lege så har de alltid gode råd til bekymrede mødre..

Klem til deg! Det er mest sannsynlig ingenting å være redd for. Be om å få komme til UL om det kommer mer..

Tusen takk for svar :)
Jeg har ikke blødd noe mer, men hvis det blir noe mer kommer jeg til å ringe.
Jeg blir så lett bekymret for hver minste lille ting :o
Har ikke telling på hvor mange ganger jeg har googlet forskjellinge bekymringer, midt på natta.

Det er helt normalt å blø etter GU, spesielt når en er gravid siden slimhinnene er skjøre og blør lett. Synd at du hadde en ubehagelig opplevelse hos legen, det skal ikke være sånn!

Back
Topp