Bekymret! :( Bitteliten mage idag..

lilleJ

Betatt av forumet
Idag har magen vært halve størrelsen av hva den pleier å være :( Er dette normalt?? Kjenner jeg er skikkelig bekymret! Samtidig så har det jo ikke kommet noenting ut.. Syns også jeg har kjent mindre liv idag enn de andre dagene.
Jeg prøver å roe meg selv ned med å tenke at det er sikkert fordi bebis ligger annerledes enn han pleier, og kanskje sparker mer innover enn utover.
Men jeg skal ærlig innrømme at jeg er skikkelig bekymret selvom.

Er dette vanlig? Er det noen andre som har hatt det slik??
 
Uff da,krysser fingrene for at dette går bra!!hvis du ikke kjenner så mye liv så drikk litt cola og se om det endrer seg.ring til føden hvis du har en dårlig følelse.heller ringe en gang for mye enn for lite!
 
Tipper at det er nok helt sikkert baby som har lagt seg lengre nede eller mer innover og siden du er obs på forandringen så merker du spark annerledes.

Hvordan kjennes magen ut om du ligger flat på rygg? Klarer du å kjenne baby da?
Her flytter sniken på seg ørten ganger daglig, plutselig oppe med navelen på en side så langt nede mot skambenet på motsatt side i neste øyeblikk. Kjenner best plasseringen om jeg ligger på rygg og kjenner med flat hånd rundt :)
 
Her varierer størrelse på magen fra dag til dag, til og med fra morgen til kveld!! Er 21 uker.
Tror nok det er ganske normalt.
 
Babyen kan ha lagt seg inn mot ryggen din, og da blir magen automatisk mindre :)
Alt er nok helt normalt :)<3
 
Takk for beroligende ord damer!
Jeg la meg ned på ryggen og kan tydelig kjenne bebis. Etter en liten stund begynte han å sparke som bare det, hele magen ristet! <3 Så da er heldigvis alt bra med han - og vi kan konstantere at det bare er kommende mamma som er litt hysterisk :p
 
Så godt at du kjente liv:D ville bare si at jeg får betydelig større mage innimellom og det tror jeg er pga luft altså:)
 
Takk for beroligende ord damer!
Jeg la meg ned på ryggen og kan tydelig kjenne bebis. Etter en liten stund begynte han å sparke som bare det, hele magen ristet! <3 Så da er heldigvis alt bra med han - og vi kan konstantere at det bare er kommende mamma som er litt hysterisk :p
Godt å høre at alt er bra.
Det å fysisk kjenne hvor baby ligger når man legger seg nedpå hjelper ofte :)
 
Takk for beroligende ord damer!
Jeg la meg ned på ryggen og kan tydelig kjenne bebis. Etter en liten stund begynte han å sparke som bare det, hele magen ristet! <3 Så da er heldigvis alt bra med han - og vi kan konstantere at det bare er kommende mamma som er litt hysterisk :p

Deilig når man får svar innenfra ;) ❤️
 
Magestørrelsen endrer seg ofte her. Er nok litt ommøblering på gang av mageboeren. Kjenner gjerne spark forskjellige steder.
 
Back
Topp