Bekymrer meg litt

Satse på hun snur seg ja:)
Her har han lagt seg med hode ned (30+4), og jeg håper han blir liggende:P
Kjenner begge sider syns jeg, men gjerne mest høyre...Der jeg får flest spark i ribbbeina vaffal..:)

Bekymrer meg for det samme selv :/ Vil så gjerne få en "normal" fødsel.. Skal på ul neste uke, spent på hvordan han ligger da :) Presser mye oppover mot ribbeina, men er ikke som harde spark, så tror kanskje det er hodet..

Samme her, er 34 fullgåtte på fredag og hun har liggi i sete hele veien.. jm på torsdag :) men god tid til å snu seg enda, iallfall for 2 gangs fødende, da babyen har mer plass og turner gjerne rundt tett mot fødsel ;) min venninnes tredje barn snudde seg ikke til hodeleie før 36 uke .

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Jeg var på ul for 2 uker siden. Da lå han i seteleie. Jordmor mente han både hadde plass og tid til å snu seg. De siste dagene har jeg kjent unormalt mye romstering, og i dag mente legen at han lå i hodeleie og hadde begynt å feste seg. Skal på ul igjen om 2 uker, så blir spennende! Håper virkelig at han ligger i hodeleie nå! Lite lyst til å velge mellom setefødsel og keisersnitt :/

Her ligger begge i hodeleie, gutten har gjort det hvertfall siden uke 22, og jenta snudde seg med hode ned litt før uke 30 en gang :)

Har faktisk ikke fått spark i ribbeina enda, bare litt pressing da jenta lå med hodet opp.. Ellers er det mest bevegelse mellom de :)

Får spark på høyre side under ribbebeina, rekner med at han ligge i hodeleie.. Skal til jm i morgen, får vel et svar da.. Dør viss han ligger i sete, det er ikke fristende...

Jeg tenker også mye på det. Her har baby hatt hodet ned helt til forrige helg. Nå ligger den på tvers :/ Hadde vekstestimering forrige uke som bekreftet det. Vet det fortsatt er god tid, men man tenker jo sitt....

Jenten min snudde seg ikke i hodeleie før rundt uke 36/37, og når man er flergangs så romsterer de jo ofte rundt enda lenger. Ved forrige kontroll lå lillebror med hodet ned, men lå høyt så var ikke noe tegn til festing enda. Han beveger seg så mye rundt inni der at for alt jeg vet så har han snudd seg med rompen ned igjen. Kjenner bevegelser, spark og dytting over alt :P Men jeg har stor tro på at han fortsatt ligger med hodet ned egentlig. Kjenner nedpress på en helt annen måte nå, så har det liksom på følelsen :)

Her lå frøkna i tverrleie på kontroll hos fastlegen i dag. Forrige uke var hodet "godt etablert i bekkenet" ifølge gynekologen på ul, så det snur raskt det :P hadde jeg ikke allerede vært satt opp til kontroll med ul sa fastlegen i dag at han ville sendt meg på ny sjekk pga leie nå etter denne uka. Men de har jo mye tid og mulighet til å snu seg enda :)
Men jeg trenger ikke enda en utfordring ift fødsel nå føler jeg, det holder å skulle føde med diabetes etter en fødsel som endte med akutt ks sist.. Så hun kan godt legge seg med hodet ned permanent nå :) ;)

For seteleie jeg.... begynner å tenke på.det nå, håper hun snur seg snart... skal høre med jordmor i morgen, fryktelig spent! På hvilken side ligger/ kjenner dere smågullene best?

Her har gutten heldigvis snudd seg, og håper han holder seg sånn :) kjenner de kraftigste sparkene på siden av magen/ved ribbeina på høyre side, for der ligger rumpa, lår og føtter ;) men kjenner også bevegelser nederst på magen, er vel hode og armene..

★Sender fra pipe-gjøken★

godt det er fler som opplever dette også... førstemann festet seg i uke 30 sist gang tror jeg. Så tenkte ikke mye på det da :P Men nå romsterer hun voldsomt :)
Førstemann festet seg også supertidlig sist her og, tenkte aldri over leie engang :p Nummer to er helt klart en akrobat i forhold ;)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Tror begge de andre har lagt seg rette veien tidlig. Denne her ligger på skrå - kommer ikke ut den veien heller :/ Håper han snur seg da :) Men som nr 3 har han vel god plass og ennå er det god tid til det :)

min gutt festet seg veldig tidlig sist så da var det jo ikke noe bekymring, men hun her ligger med hodet ned, men litt skrått og hun ligger visst høyt ennå i følge jm i dag, så mye kan skje enda. fester seg neppe med det første... hun lå på akkurat samme måte sist jeg var hos jm for litt over en uke siden.

Her har mini lagt i hodeleie mesteparten av tiden, var hos jm i dag, og fremdeles i hodeleie. Mini har det med å stikke rumpa ut på høyre side, så er det er nok favorittstedet :)

Krysser alt for at minien din snur seg den rette veien :)

Påvist seteleie i går. Skal på UL på fredag og leiekontroll i uke 37. Fortsatt god tid til å snu seg :)

Back
Topp