M.V
Glad i forumet
Jeg skal etter mine utregninger i forhold til siste mens, være 7+2 i dag. Hadde antydning til lys lys rosa blod i utfloden bare når jeg var 6+1. Ingen ting etter dette, og det var bare den ene gangen på papiret. Men.. Jeg vet det er normalt at det tøyes og strekkes med tanke på livmoren som vokser, men jeg synes liksom at det har vært litt for vondt på en måte. Var hos legen fredag forrige uke, og følte ikke han tok meg seriøst i det hele tatt, selv ikke med tanke på historikken min (2 kirurgiske aborter, og en spontanabort av tvillinger i uke 14+3 for flere år siden). Har time til privat tidlig ultralyd på mandag, og også time hos jordmor på dagtid. Spørsmålet mitt er vel egt, hvor vondt skal det gjøre liksom? Når det er som verst (kommer innimellom), så må jeg liksom bare bøye meg fremover og omtrent puste meg gjennom det, eller rett og slett bare sette meg på huk. Skal sies at jeg har ganske lav smerteterskel, men uansett da. Kan ikke huske at det var sånn sist.. Noen som har hatt det på samme måte?
«. Kjenner også mye trøkk etter jeg har vært i aktivitet og eller spist, da er det ofte blanding av tarmaktkvitet og ligamentsmerter
Håper du finner noe svar på det snart, er ikke gøy å bekymre seg så mye