Bekymrer eg meg for mye

cruella24

Glad i forumet
Min sønn har no passert ni mnd og klarer ikke å sette seg opp av seg selv fra liggende stilling.(men han sitter stødig viss vi setter han opp da)

Men han kan gå rundt bordet og idag så gikk han et micro steg, men veldi ustø på kroppen så det skjer ikke så ofte regner eg me, men en begynnelse er det jo.

Har åsså tro at de som krabber har lettere for åsså sette seg opp av seg sjøl enn dæm som aler seg framover, som min sønn gjør.

men uansett er ikke det på tide at han setter seg opp av seg sjøl snart?

Takk for at dokker leste ett litt rotete innlegg.

Tusen takk for svar Cecci85[:)]

Hos noen kommer det svært tidlig, andre sånn midt i mellom og andre litt senere - uten at det betyr noe som helst. Det viktigste, som de på helsestasjonen iallefall er opptatte med, er om barna er innom alle "stegene", det vil si sitte, krype, stå og gå. Og om de kryper med motsatt hånd og fot.

Så ta det heelt med ro [;)]. Gutten din er frisk.
Jeg holdt på å nesten bekymre meg selv da jenta ikke gikk enda hun var 13 måneder. Hun kunne gå, men torde ikke slippe seg alene. Eldstejenta gikk da hun var 12måneder. Men nå går minsta også, stabber seg i vel på sine to små ben. 14 måneder er hun nå. Alt til sin tid [:)]

ORIGINAL: Cecci85

tror nok du kan bare slappe heeelt av,høres ut som en kjernesunn gutt du har,snart setter han seg opp selv:)

Signerer denne jeg[;)]

plutseli klara han det veit du.. min òg var slik.. trur han var godt over 9 mnda før han satte seg opp sjøl.. han åla seg enda.. kan å krabbe om han vil, men gidd ikkje sidan det går raskare å åle seg..Han har ein fantastisk teknikk[:D]

Back
Topp