Bekymrende tanker...

Mayb31

Elsker forumet
Jeg synest magen min har vokst så lite i det siste.
Husker ikke hvordan det var med Celina, om jeg hadde noe mage i uke 11. Merker jo litt helt nede over skambeinet,men også siden jeg har litt mage fra før nå, så merker jeg ikke noe spes. på den.

Tankene min flyr litt hit og dit i det siste, da jeg mistet i uke 12 sist gang.
Håper dette holder, og jeg slipper i ha gått igjennom 2 mnder med spying og kvalme uten grunn!

Tenkte jeg skulle kontakte jordmor om et par uke dersom jeg føler det sånn fortsatt.

Om en uke drar vi til Strømstad for en uke. Skal bli deilig!!!

hvis du har litt mage frå før av så er det nok derfor du ikkje merker så mye enda..men du merke det vel på klena dine?
eg har tykt eg hadde mye mage til nå,men idag ser eg at eg ikkje er så "diger" alikavel!! akkurat som om eg har flata ut litt!!
var større med lisja faktisk!!!

Mer ker at buksene strammer mer over linningen.
Vet at det sikkert ikke er noe å bekymre seg over,men siden den SA'en jeg hadde i uke 12 så er det nok den som påvirker meg litt her!

Jeg husker ikke hvor stor jeg var med Celina i denne perioden,men da var jo magen helt flat!

huske at da eg mista påverka meg lenge inn i svangerskapet med lisja..syns det var vanskeleg å "håpe" i tilfelle det skulle gå til pises!
trur det berre er noke som høyrer med og at du vil slappe betre av seinare undervegs og etterkvart som du ser at du veks osv...

Det går nok bra skal du se[;)]

hadde ikke mage før etter jeg var på den rutineultralyden sist jeg! så jeg fikk den veldig seint! merker bare så vidt at det er noe der nå også!

så jeg tror du bare skal slappe av, og jeg håper virkerlig det går bra denne gangen!

Trodde ikke det var så vanlig å få mage tidlig jeg... Altså, jeg har fått stor mage, men det er et resultat at opp 4 kg og fett.. Merker ikke noen kul over skambeinet...

Så godt å høre at det ikke r vanlig med mage. Husker ikke helt fra forrige svangerskap,men når dere sier det nå så hadde jeg ikke noe spesiell mage når jeg var til UL sist heller.

det er vanleg å få mage tidlegare når ein går med nr 2 altså - men det er vel indivduelle forskjeller der og som med alt anna!![:)] 
men det er jo klart at det har med korleis du lever og å gjere..og slik ein ser ut på forkant!![:)]
magen vert tidleg nok i veien skal du sjå!!![:D]

You must log in or register to reply here.
Back
Topp