Bekymra :(

MsJammy

Flørter med forumet
Hei jenter! I september hadde jeg en MA i uke 11 og dette er første gangen jeg er gravid etter det. Jeg er superbekymra og redd hele tiden.. Jeg har siden uke 6 hatt lyyysebrun utflod, er nå 9+2.. Jeg vil så gjerne bestille en TUL, men jeg er så redd for å få samme beskjed som i september at jeg kvier meg for å gjøre det :(. Er det noen som har hatt lysebrun utflod hvor det har gått bra??

Med første hadde jeg brun utflod innimellom de første ukene. Begynner å bli noen år siden, så husker ikke helt. Men kom av og på noen uker. I uke 16 hadde jeg en skikkelig stor blødning. Men alt var bra med babyen. Var morkaka som lå så langt nede. Bedret seg da den flyttet seg oppover.
Så det kan gå bra.
Og hvis alt er bra, så har du det sikkert bedre av å se det og kunne slappe av etterpå.

Har mistet etter 10 uker og. Men da var det friskt blod.

Jeg har hatt både litt friskt blod og lysebrun utflod mange ganger siden uke 6. Har også hatt MA tidligere, så skjønner frykten.
Var på TUL på onsdag, 9+2, og alt var i orden [emoji4]
Håper alt er i orden hos deg også [emoji173]️

Håper du får ul i dag :) Fælt å gå å være så redd. Masse lykke til :Heartred Det er heldigvis mange som spotter tidlig i graviditeten uten at det betyr noe :Heartred

Jeg har hatt litt lysebrun utflod for første gang i dag. Skal være på uke 6+2. Har også hatt en sa tidligere og kjenner igjen nervøsiteten din. Har du også hatt "mensenkramper".

Krysser fingrene for at alt gikk bra på ul :)

Back
Topp