Bekymra!

Kommende2barnsmamma

Flørter med forumet
Augustmødrene 2014
Hei jenter :) jeg våknet ugår med vondt nederst i magen og bak ved ryggen ( men det var overlevbart) å iløpet av igår kjente jeg minimalt med liv. På kvelden kom jeg på at jeg ikke hadde kjent noe utenom på morran, så. Jeg og samboer prøvde lettere febrilsk å få henne til å sparke i en time, å plutselig gjorde hun det <3 meeen våkner idag å er kjempe kvalm, fortsatt ikke kjent henne idag( pleier alltid det på morran i senga) å smerter i rygg.. Kjenner jeg blir så bekymra med så lite liv :( er det noen som har merket at det begynner å bli mindre aktivitet? Er 25+1 idag..

Sent from my iPhone using BV Forum

Her kan det variere veldig med aktivitet. Tenker at de må jo hvile seg sv og til også. Hun er jo helt propell enkelte ganger, og andre ganger er det bare så vidt jeg kjenner henne.

Babyen din kan jo ha snudd seg også? :) sparker innover i stedet for utover, altså

Sent from my iPhone

Ja det har du egentlig veldig rett i! :) bare blir så bekymra når jeg føler meg i dårlig form i tillegg, ike hatt en eneste plage siden uke 13. Men tuusen takk, det hjalp veldig! For ja, hun kan jo faktisk ha snudd seg! :)

Hei jenter :) jeg våknet ugår med vondt nederst i magen og bak ved ryggen ( men det var overlevbart) å iløpet av igår kjente jeg minimalt med liv. På kvelden kom jeg på at jeg ikke hadde kjent noe utenom på morran, så. Jeg og samboer prøvde lettere febrilsk å få henne til å sparke i en time, å plutselig gjorde hun det <3 meeen våkner idag å er kjempe kvalm, fortsatt ikke kjent henne idag( pleier alltid det på morran i senga) å smerter i rygg.. Kjenner jeg blir så bekymra med så lite liv :( er det noen som har merket at det begynner å bli mindre aktivitet? Er 25+1 idag..

Sniker fra juli. Husk at du skal ringe føden når du ikke har kjent liv på en hel dag. Men det vet du sikkert. Lykke til :)

Sniker fra juli. Husk at du skal ringe føden når du ikke har kjent liv på en hel dag. Men det vet du sikkert. Lykke til :)

Det er nok også veldig individuelt hvor tidlig man skal forvente å kjenne liv hver dag. Jeg kjente ikke de første bevegelsene før uke 20-21. Jeg er nå 25 uker, og de to siste ukene har det vært dager hvor jeg ikke har kjent liv i det hele tatt. Så har det vært normalt igjen etter noen dager. Jeg har morkaken foran og kjenner ikke sparkene som er mot morkaken. For min del har jeg derfor tatt det helt med ro om jeg ikke har kjent liv daglig ennå.

Til BabyAugust: dersom du er bekymret, så ta kontakt med føden/jordmor dersom du føler deg usikker. Når man blir i dårlig form i tillegg, kan det kanskje være lurt med en ekstra sjekk for sikkerhets skyld. Alt er nok uansett i sin skjønneste orden!

Ja det har du egentlig veldig rett i! :) bare blir så bekymra når jeg føler meg i dårlig form i tillegg, ike hatt en eneste plage siden uke 13. Men tuusen takk, det hjalp veldig! For ja, hun kan jo faktisk ha snudd seg! :)

:)

Så kan du jo prøve å drikke iiiskald saft, spise sjokolade eller evt noe annet med sukker. Det funker jo på noen :) jeg merker ingen forskjell på sånt, men det er jo verdt å prøve om man er bekymra. Jeg tror hun har snudd seg :) plutselig så snur hun seg tilbake skal du se :)

Om du er veldig bekymret så kan du jo ringe føden. Bedre med en sjekk for mye enn en for lite :)

Back
Topp