Bekymra

verteline

Elsker forumet
Hei, jeg har en super aktiv liten gutt på snart 2. Som elsket å klatre å tøyse med Meg. Er bekymra for babyen i magen som stadig får søag å en 2 åring sittende oppå. Har prøvd å si til mannen at han må hjelpe å ta 2 åringen å tøyse slik at han gjerne ikke må leke så voldsomt med meg... Hva kan skje med babyen?..

Er nok ikke farlig for babyen,den ligger trygt i magen med mye vann rundt seg:) Jeg har to små som herjer på og rundt meg dagen lang, og hadde ei lita sist jeg gikk gravid også. Alt gikk fint den gangen også!

Jeg har en på halvannet år som driver å herjer på meg. Jeg tror nok det går fint så lenge det ikke blir slag mot magen, eller at du føler ubehag. Tror kroppen er laget for å kunne være gravid, selv med barn fra før;-) Tror ikke vi eller baby er så skjøre, bare vi har vettet litt ibehold, å stopper mens leken er god:-)

Det har jeg også tenkt på av og til:/ men det er sikkert som de andre sier, babyen tåler en del:).  

samme greia her... man får bare være forsiktig og satse på at det går bra

blir endel spark å hopping på magen i lek men han mener jo ikke vondt. Prøver å unngå mest mulig men ikke like lett.. Men ja går sikker helt greit :) håper da det!

Barnet i magen skal visst tåle et hestespark sier de.Så godt beskytta er det :) Så jeg tror ikke du skal uroe deg..

Tror nok  det går helt fint. Ei venninne datt ned trappa og landa på magen når hun var gravid og det gikk helt fint det også :)

Jeg har også en 2 åring som er litt voldsom. Går nok fint men ikke så behagelig for meg lenger..

Back
Topp