Bekymra...

lillesøster

Flørter med forumet
I går opplevde jeg at alle symptomer (ømme bryster, kvalme, mageknip) plutselig bare forsvant. Nå er jeg så redd for at jeg har hatt en missed abortion. Kvalmen kom tilbake i natt en liten stund, men jeg har likevel på følelsen at noe ikke stemmer. Flere som har hatt det sånn?

Her kommer og går symptomene, tror det er  ganske så normalt =)
Skal bli godt å komme forbi uke 12, slik at man slipper å bite negler så mye. Litt for spennende det her.

Ja, her kommer og går symptomene rett som det er. Har kjent litt oppblåsthet, mageknip og ømme bryster. Har egentlig ikke hatt så veldig mye symptomer, så er litt smånervøs bare pga det.
Men det er likevel slik at i et svangerskap så kan symptomene plutselig bare forsvinne over natta selv om ingenting er galt. Dette er så veldig individuelt. Noen har ikke symptomer i det hele tatt.
Jeg skal ha første legetime neste uke, så håper jeg får litt svar da.
Ta kontakt med legen for evt. å måle hcg-nivået ditt om du fortsatt er usikker på om det er liv der. Det går nok helt sikkert bra skal du se. :-)

så lenge du ikke blør , trur jeg ikke du trenger å bekymre deg ...
jeg hadde kraftige mage smerter i helga, men alt er bra :) mye som skjer med kroppen vår no vettu :)

lykke til med svangerskapet :)

Det er HELT normalt at symptomer kommer og går, det har jeg opplevd i alle mine svangerskap :) Prøv heller å nyte de stundene der du føler deg "normal" i stedet for år bekymre deg for at du ikke er elendig, jeg vet det er lettere sagt enn gjort, men det du kjenner på nå tror jeg nok de fleste gjør en eller flere ganger i løpet av svangerskapet. Det er jo ikke så rart at man har det sånn i begynnelsen, symptomene er jo det eneste tegnet vi har på at noe skjer inni der, men de kan komme og gå som dem vil uten at det er noe å bekymre seg over :)

Kommer og går her også. Ikke hatt så mye symptomer de siste dagene, foruten _mega_trøtt tirsdag og noe trøttere i går og i dag. Generelt hatt lite symptomer, men så lenge jeg ikke blør så tenker jeg som så at jeg er bare veldig heldig, og ser frem til time hos lege om en uke og en dag :)

Jeg har også hatt 2 dager med minimalt kvalme, ikke vært trøtt og hvor jeg ikke har kjent noe til magen, men idag var det ikke slik i det hele tatt..nesten ikke fått i meg mat pga kvalme og strekninger i magen så det holder...

hormonene spiller oss sikkert noen puss til tider..

Her kommer og går symptomene rett som det er, så jeg vil tro det er ganske naturlig.

Å tusen takk jenter. Dere er gode å ha :) Skal prøve å bekymre meg litt mindre ;) Symptomene har forøvrig kommet tilbake for fullt... *flau*

Hvordan går det med dere? :)

Her går det bra. Fredag ! :-D
Kjente litt murringer igjen i går som jeg ikke har kjent på en del dager. Gleder meg til helg :)

Back
Topp