Bekymra...

Hoppsideisjohei

Forelsket i forumet
Jeg og lillegutt har hatt diare i 14 dager nå. Har vært hos lege for en uke siden. Heldigvis ser det ut som om lillegutt er kvitt det nå, men jeg sliter enda. Alt går rett gjennom. Ellers kjempeform. Og matlyst på topp. Men er så bekymra for den lille i magen. Kan det være skadelig for fosteret? Er redd for om bakterien/viruset kan gi fosterskade etc... huff! Noen som har vært borti lignende eller kan noe om dette?

jeg har hatt 'nervøs mage' siden jeg blei gravid. Kansje ikke like ille som det du har. Men tror det går fint. Den lille i magen tar til seg det den trenger uansett

Jeg har også hatt veldig "rar" mage, både nå og forrje graviditet. Myyye løsere enn vanlig.. Hadde også alvorlig salmonella i 2 uker  helt i begynnelsen med lillemor. Det gikk bra :) De tåler heldigvis en støyt, bare tenk på at kroppen din gjør ALT for å beskytte den lille :)

Tror ikke du skal bekymre deg for den lille,er deg det går ut over dette her. Håper det gir seg snart, iallfall godt at du får i deg mat!:) god bedring!

Det er nok muligens derfor det henger litt mer hos deg enn hos gutten din. Kroppens immunforsvar er desverre (for oss nå med kommende influensa sesong) på fosterets lag. ;) den gjør alt for å beskytte lille, og bittelitt for å passe på mammen. Så derfor blir gravide fortere syke og har det i lengre perioder. Masse god bedring!

Back
Topp