Bekymra :(

FjaseFrøken

Elsker forumet
Våknet nå litt før 1 med skikkelig kvalme, vondt øverst i magen/mellomgulvet og bak mot ryggen + litt svimmelhet. Har også fått mer vann i kroppen før idag.
Er 32uker så ble bekymret at noe var galt, kan jeg ta det med ro tro eller er det noe galt?

Ikke for å skremme deg, men jeg ville tatt kontakt med føden. Det der er tegn på svangerskapsforgiftning. 

er man bekymret så skal man ta kontakt med føden. Heller en gang for mye enn en gang for lite. Slike ting er ikke noe å spekulere på.. Ring nå, få svar og slapp av senere :) Alt er nok helt fint, men det er bare en måte å få det bekreftet på :) lykke til ;)

jeg syns det høres ut som du har hatt et gallesteinanfall. det sitter akkurat der du beskriver og bak i ryggen mellom skulderbladene. jeg fikk det under mitt andre svangerskap og det er veldig smertefult. hos meg begynte det med anfall som ikke varte så lenge så etterhvert mye lengre og vondere. du kan nå være obs på det hvertfall, kanskje få dem til å ta et ul av galleveiene dine også da vil de se om det er stein der.

jeg husker jeg ringte føden under mitt svangerskap når jeg fikk et slikt anfall og de sa det hørtes ut som gallesteinanfall, er ikke farlig bare veldig vondt og smertefult. håper det ordner seg for deg og at det ikke er det heller.

Back
Topp