bekymra

Lene040707

Elsker forumet
Nå skal jeg om 1/2 time til gynekologen, har ikke kjent tvilling 2 bevege seg i det hele tatt det siste døgnet. Hadde utslag på både proteiner, blod og bakterier i urinen onsdag, men ingen penicillinkur. I tillegg ligger jeg med influensa og begynnenede lungebetennelse. Er jeg nevrotisk? Vet ikke, er i alle fall kjempe bekymra. Er så mye sykdom og elendighet i familien for tiden at jeg har ikke orket å dele bekymringene mine med mamma ennå. Har så vidt sagt til mannen at jeg er bekymra, men han vet ikke at jeg ringte i morges og fikk time hos gynekologen. Føler meg helt alene her jeg sitter og venter på å dra. Har klumpen langt opp i halsen hele tiden og tårene er ikke langt vekke. Huff... måtte bare få dette ut... 

da var jeg tilbake, guttene har det bra, det er verre med mora! Gynekologen synes jeg virket i dårlig form, noe jeg bare kan bekrefte. Er ikke blitt bedre siden tirsdag da jeg var hos fastlegen, heller dårligere. I tillegg sliter jeg med lite søvn og det gjør jo ikke situasjonen bedre. Har nå snakket og grått i telefonen både med mamma og mannen min. De forteller meg igjen og igjen at jeg må si fra når jeg har det slik og ikke sitte inne med det selv. Huff, er ikke alltid like lett når du ikke vil bekymre andre med egne ting når du synes de har nok fra før av. Er nå så utrolig lettet over at alt er bra, men klarer ikke slutte å gråte. Føler meg så utmatta at jeg ikke klarer annet. Huff, dette ble deprimerendes...

Håper dere andre har det bra!

Uff! Stakkars deg. Kom deg i seng og hvil deg ut!
Ønsker deg masse god bedring![:)]
Trøsteklem

stakkars deg da lille venn!!

ikke morro å ligge hjemme syk, må få dem til å kjøpe masse gotteri, frukt og blader for deg, slik at du kan ligge under pleddet på sofaen og slappe av litt....

god bedring til deg, fra meg og den lille[;)]

Hei igjen!
Takk for støtten, det er ikke alltid like lett å være syk og sliten og samtidig prøve å være sterk og tapper. Har kommet meg litt ovenpå nå, hadde nettopp besøk av mamma og det var godt (både for henne og meg!) å se henne! Fikk se på ultralyden at tvilling to nå ligger helt på tvers over magen med ryggen opp og at det mest sannsynlig er derfor at jeg ikke har kjent noe særlig til ham! Skal tilbake på onsdag igjen. Synes gynekologen var bare helt fantastisk som ga meg time med en gang.
Har fått sovet litt innimellom på sofaen, men føler meg ennå ekstremt sliten. Fikk meg nok en skikkelig knekk i dag!

Klem fra meg

Back
Topp