Lene040707
Elsker forumet
Nå skal jeg om 1/2 time til gynekologen, har ikke kjent tvilling 2 bevege seg i det hele tatt det siste døgnet. Hadde utslag på både proteiner, blod og bakterier i urinen onsdag, men ingen penicillinkur. I tillegg ligger jeg med influensa og begynnenede lungebetennelse. Er jeg nevrotisk? Vet ikke, er i alle fall kjempe bekymra. Er så mye sykdom og elendighet i familien for tiden at jeg har ikke orket å dele bekymringene mine med mamma ennå. Har så vidt sagt til mannen at jeg er bekymra, men han vet ikke at jeg ringte i morges og fikk time hos gynekologen. Føler meg helt alene her jeg sitter og venter på å dra. Har klumpen langt opp i halsen hele tiden og tårene er ikke langt vekke. Huff... måtte bare få dette ut...