Bekymra; Stikkinger/murring

Mumfies

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
It's gonna be May 2019
Februarbarna 2023
Synes jeg har så mye av det når jeg er i bevegelse, ikke noe nevneverdig når jeg sitter/ligger rolig.
Og siden jeg aldri har hatt et vellykket svangerskap så aner jeg ikke om dette er "vanlig"..? Er nedre del av mage og litt venstre side. Vet jo at livmora strekker seg men etter 3 sa/MA så begynner jeg å tenke det værste.
Er 6+5 nå, var på TUL på mandag da jeg var 6+2 og så et lite knøtt på ca 6,5-7,5mm med bankende hjerte[emoji173]️[emoji173]️ vurderer om jeg skal ringe gyn å bestille ny TUL..
 
Jeg har hatt alskens rare stikkinger og murringer i mine svangerskap. Men i dette svangerskapet har jeg mindre av det, noe som bekymrer meg litt. Uff, alt man skal bekymre seg for altså Tror hvertfall det er veldig vanlig med stikkinger og murringer, tipper det er livmoren din som vokser og at alt er i skjønneste orden
 
Åh godt å høre du har hatt det tidligere! Hehe ja er ikke rent lite vi skal tenke på. Du kan gjerne få noen av mine stikkinger [emoji6]
Men er plutselig ikke kvalm lenger heller, er jo deilig å ikke være det men skummelt at den bare plutselig forsvant og stikkingene begynnte.. [emoji848] blæææ blir ikke klok
 
Og jeg er bekymra for at jeg ikke kjenner noe som helst...og ennå 11 dager til tul...usikker på hvor langt jeg er kommet, men 6+4 ish...
 
Mensmurring er veldig vanlig. Jeg hadde masse sist svangerskap og var flere ganger sikker på at jeg skulle miste (han er 15 mnd nå). Denne gang har jeg ingenting, bekymret meg litt før ul men der banket hjertet og alt var fint :) så du kan nok slappe helt av. Jeg tror dette er mest vanlig hos førstegangs, der har jo ikke livmoren vært strekt så mye ut før. Mine menssmerter som var grusom før jeg fikk barn har heller ikke vært til stede etter fødsel så det har nok en sammenheng :)

Skjer mye nytt i livmoren din, det skal kjennes ;)
 
Mensmurring er veldig vanlig. Jeg hadde masse sist svangerskap og var flere ganger sikker på at jeg skulle miste (han er 15 mnd nå). Denne gang har jeg ingenting, bekymret meg litt før ul men der banket hjertet og alt var fint :) så du kan nok slappe helt av. Jeg tror dette er mest vanlig hos førstegangs, der har jo ikke livmoren vært strekt så mye ut før. Mine menssmerter som var grusom før jeg fikk barn har heller ikke vært til stede etter fødsel så det har nok en sammenheng :)

Skjer mye nytt i livmoren din, det skal kjennes ;)

Så du mener at siden jeg venter barn nr 2 nå, så er det vanlig å ikke kjenne noe siden livmoren har vært igjennom slikt før? [emoji51] jeg som går å er på gråten nesten fordi jeg ikke føler meg et snev gravid...[emoji85]
 
Så du mener at siden jeg venter barn nr 2 nå, så er det vanlig å ikke kjenne noe siden livmoren har vært igjennom slikt før? [emoji51] jeg som går å er på gråten nesten fordi jeg ikke føler meg et snev gravid...[emoji85]
Ja, jeg tenker jo det er logisk med tanke på at mange får mindre menssmerter etter fødsel :) jeg har knapt murringer nå, med første hadde jeg som sagt masse. Men har andre symptomer og fin UL så vet at alt er bra :) Det er det nok for deg og ❤️
 
Mensmurring er veldig vanlig. Jeg hadde masse sist svangerskap og var flere ganger sikker på at jeg skulle miste (han er 15 mnd nå). Denne gang har jeg ingenting, bekymret meg litt før ul men der banket hjertet og alt var fint :) så du kan nok slappe helt av. Jeg tror dette er mest vanlig hos førstegangs, der har jo ikke livmoren vært strekt så mye ut før. Mine menssmerter som var grusom før jeg fikk barn har heller ikke vært til stede etter fødsel så det har nok en sammenheng :)

Skjer mye nytt i livmoren din, det skal kjennes ;)

Det var betryggende å høre, logisk [emoji4] håper det stemmer [emoji4]
 
Murringene mine har gått mer over til stikking og iling i lysken. Vet jo det er liv nå. Så da er det sikkert normalt.
 
Back
Topp